♣️ Oyun ♣️

84 10 422
                                    

Neler olup neler olmadığına bakacaktı, ama beklenişinden ters bir şey gerçekleşti, boynuna yediği bir şey ile yeniden üstüne uyku çökmüştü. Ve etraf karardı...

♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️

Yıl: 3507

Yer: Hogwarts Akademisi

Jiwoo'dan:

  Müdür Wolf'un odasındaydım, koltuğa oturmuştum. Başım yere eğik, gözlerim ise yeri inceliyordu. Benim onları oraya kilitlediğim anlaşılmıştı bundan dolayı amcam sinirliydi ve odanın içinde olta atıyordu, yengem ağlıyordu, babam bana sinirle bakıyordu, annem ise yengemi sakinleştirmeye çalışıyordu. Enhypen'ın geriye kalan üyelerin aileleri de çağırılmış ve şimdi onlar bekleniyordu. Ben sessizdim, her şey benim leyhime işliyordum, iyi şeyler olmayacaktı.

  Kapı tıktıklandı, böylece herkes bir anlığına durmuştu, benim kalp atışlarım daha da hızlanmıştı, başımı kaldırıp kapının olduğu tarafa baktım. Kapı biraz aralanmış ve kapıdan içeriye bakımlı ve güzel genç bir kadın girdi. Kapının başında durup içeriye baktı, Bay Wolf'u görünce başıyla selam verdi.

Bayan:Merhabalar, Müdür Wolf Shin'in odası burası mı?

Yandan bir şekilde Müdür Wolf'a baktım, Müdür Wolf olumlu anlamda başını sallamıştı.

Müdür Wolf:Evet benim, lütfen içeri geçin Bayan Alora.

Kadın başıyla onaylayıp içeri girdi arkasından da bir adam -sanırım eşi- içeri girmişti, koltuklardan birine gidip oturdular ama odanın kalabalık olması tuhaflarına gitmişti büyük ihtimalle.

Beyefendi:Bay Wolf, niye çağrıldığımızı sorabilir miyiz?

Diye sordu adam, öğrendiklerinde her şey değişecekti oysaki.

Müdür Wolf:Bay ve Bayan Park lütfen biraz bekleyin. Sizi niye buraya çağırdığımı açıklayacağım zaten.

Bay ve Bayan Park (?) aynı anda kafa salladılar. Onlara bakmayı bırakıp yere çevirdim bakışlarımı, beklemekteydim, sonumu...

10 dakika sonra...

  Enhypen'daki üyelerin aileleri de gelmişti artık, bütün üyelerin aileleri buradaydı. Hepsi endişeliydi, buraya çağırılma nedenlerini merak ediyorlardı bu yüzden herkes birbiriyle konuşarak neler olduğunu anlamaya çalışıyorlardı. Fakat ben bu gürültüde sessiz bir şekilde oturuyordum. Az sonra olacaklardan büyük bir ceza alacağımı bildiğim halde...

  Bir anda sessizlik olmuştu, bakışlarım durdu. Ah, dur bir saniye. Niye sessiz oldular şimdi?

Bayan Sim:Bay Wolf, 20 yıldıza (dakikaya) yakındır buradayız ama hâlâ daha bize neden burada olduğumuzu açıklamadınız. Bizi buraya niye çağırdınız?

Daha bir şeyden haberleri yoktu. Sessizce nefes aldım, çok kötü şeyler olacaktı.

Bay Nishimura:Evet, işlerimiz vardı.

Bayan Alora:Yoksa Sunghoon'a bir şey mi oldu?

Bay Lee:Oğlum nerede benim?

Bayan Park:Bir şey olmadı onlara değil mi?

Sorular soruları getirmiş ve hepsi bir anda endişelenmişti. Ebevyen iç güdüsü bu muydu, çocuklarına bir şey olduğunu hisseder miydi anneler ve babalar?

Bayan Kim:Önemli bir şey olmasa uzay zamanın ortasında mesailerin olduğu zaman bizi buraya çağırmazdınız.

Bayan Kim'in tespiti ile bütün aileler olumlu anlamda kafa salladılar,  sonra aralarından Jay'in (?) babası sinirle konuştu.

🌑 Dark Moon 🌑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin