✅ Görev-6 : Aynadan Çık / Part-2 ✅

31 12 126
                                    

Aynen kardeşim ondan. Seni acayip iyi yok-

✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅

Sunoo dan:
Jungwon, Riki ve ben kolkola girmiş yürüyorduk. Yeni bölümün kapısını açıp içeri geçtik. Daha rahat nefes almak için hepimiz ayrıldık. Etraf sessizdi. Ve açık alandı. Gözlerimi kapatıp gökyüzüne kaldırdım. Gökyüzündeki gök ışıkları yüzüme vuruyordu. Riki'nin sesi ile gözlerimi açıp kafamı ondan tarafa çevirdim.

Riki:Çıkamıyorum...

Ben:Efendim.?

Riki:Çıkamıyorum.!

Jungwon:Sakin ol. Dur bakayım.

Tam ona dokunacağı sırada çarptığı şeye dokunmuştu.

Jungwon:Kahretsin...

Ben:Ne oluyor bunlar ne.?

Ayağa kalktım tam yanlarına gideceğim sırada içinde olduğum şey yerimde kalmamı sağlamıştı.

Ben:Galiba ben de...

Yeterince bağırmıştım. Bundan sonra bağırarak kendimi yormayacaktım. Etrafımı elledim. Etrafım camlarla sarılıydı. Yeniden kendimi kaybedecektim galiba. Beynim yine çalışmayacaktı...

Riki:Sunoo Hyung.

Riki:Hyung bana bak.!

Ona baktım. Üzülmüş ve endişelenmişti. Ben onun arkadaşlığını hak etmiyordum.

Riki:Hyung kendine gel.! Jungwon Hyung sen de bir şey söyle.! Çıkacağız de.! Lütfen kendinizi kaybetmeyin.!

Gözünden akan yaşlar kalbimi acıtmıştı. Onu kırmak benim hakkım değildi.

Ben:Tamam Riki. Kendimi kaybetmeyeceğim. Sen de ağlama. Senin için savaşacağım.

Jungwon'a baktım. Bizi duymuyor gibiydi. Olduğu yerde yere bakıyordu.

Ben:Jungwon.! Kendine gel.! Hepiniz kendinize gelin.! Birbiriniz için savaşın.! Ölmeyin.!

Bunu söylediğimden sonra gözlerine baktım. Riki başını salladı, Jungwon tepkisizdi. Ve hepsi yok oldu. Onlar için yaşayacaktım. Öleceksem oyunda ölmeliydim. Bileğim titreşmişti. O tarafa baktım.

"Görev-6:Aynadan çıkın.
Bu yapacağınız son görevlerden. Buradan kurtulabilirseniz eğer arkadaşlarınızı bulursunuz. Lütfen yalan söylemeyiniz."

Peki. O zaman oynayalım. Artık bıktım ama. Duyduğum dijital sesle o tarafa döndüm.

Dijital Ses:"Oyuna hoş geldiniz."

Ben:Hoş buldum.

Onunla oynayacaktım. Sonra beni nasıl acıttılarsa aynı şekilde alacaktım acımı.

Dijital Ses:"Ne dedin sen.? Hoş buldum mu.? Ağlayabilir miyim.? İlk konuşan sensin. Bebeğim olsa, o konuşsa bu kadar sevinmezdim."

Dijital Ses:"Tamam sakinim. Sonra ağlayacağım."

Ne yaşıyorsun ya.?

Dijital Ses:"İlk önce sana oyunu anlatayım. Sana sorular soracağım ve eğer doğru cevap verirsen arkadaşlarına kavuşursun. Yalan söylersen maalesef ki uçuruma düşeceksin. Anladın mı.?"

Ben:Evet.

Dijital Ses:"Oyunda kuralları çiğnedin mi.?"

Ben:Umrumda olmadığı için evet.

🌑 Dark Moon 🌑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin