Ne.? Ne diyorsun.? Yerini söy-
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
Jake den:
Heeseung Hyung ile yeni bölüme geçtik. Etrafa bakınıyordum ama aklım da milyonlarca ses vardı. Ya onu bulamasaydım.? Kendine bir şey yapar mıydı.? Onu az da olsa sakin olması için söz vermiştim. Diğer üyeleri de bulacaktık. En sonunda etrafıma bakınmayı kestim yanımda gördüğüm şey ile ona dokundum. Neydi bu.?Ben:Bunlar ne.?
Bana baktı. Biraz anlamaya çalıştı ve konuştu.
Heeseung Hyung:Cam mı o.?
Ben:Bilmiyorum.
Diğer tarafı elledim. Orada da az önceki şeyden vardı.
Ben:Burada da var.
Heeseung Hyung:Bir saniye bende de var.
Ona baktım. Etrafını elledi ve etrafının çevirili olduğunu anladı. Korktum. Onu yeniden kaybedemezdim.
Heeseung Hyung:Jake dikkat et.!
Ben:Hyung. Çıkamıyorum.!
Camı tekmelemeye başladım. Buradan çıkmak istiyorum.!
Heeseung Hyung:Jake lütfen kendine dikkat et.!
Ben:Kurtulacağız Hyung.! Seni yeniden bulacağım.! Dikkat et kendine.! Asla kötü düşünme.!
Bunu söylediğimden sonra yok oldu. Boşluğa baktım. Yaşıyor olmalıydı. Ölmemeliydi. Bileğim titreşmişti. O tarafa baktım.
"Görev-6:Aynadan çıkın.
Bu yapacağınız son görevlerden. Buradan kurtulabilirseniz eğer arkadaşlarınızı bulursunuz. Lütfen yalan söylemeyiniz."Oh. Ölmediğine sevindim. Bu oyun biter bitmez hepsiyle uzun bir tatil yapmak istiyordum. Ama ilk önce oyunu tamamlamalıydım. Duyduğum dijital sesle o tarafa döndüm.
Dijital Ses:"Oyuna hoş geldiniz."
Ne istiyorsun yine.?
Dijital Ses:"Aslında seninle iyi anlaşırım biliyor musun.? Ama bunu istemiyorsun. Oyun bittiğinde tanıştığımızda sen de öyle düşüneceksin."
Asla öyle bir şey olmayacak.
Dijital Ses:"Sana sorular soracağım ve eğer doğru cevap verirsen arkadaşlarına kavuşursun. Yalan söylersen. Ki böyle bir şıkkın yok. Şuradaki uçurumun içinde olan yaratıklara 'merhaba' dersin. Hazırsan göreve geçelim.?"
Ah. Cidden seni öldürmek istiyorum. Neyse. Hazırım.
Dijital Ses:"Oyunda kuralları çiğnedin mi.?"
Ben:Evet.
Dijital Ses:"Doğru... Sana sövmek istedim bir an."
Sıkıysa yap.
Dijital Ses:"Neyse. Buradan çıktığında ne yapacaksın.?"
Ben:Seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum.
Dijital Ses:"Cevap vermek zorundasın."
Ben:Öyle bir şey yok.
Dijital Ses:"Peki... Arkadaşlarından birini vermen gerekli o kim olur.?"
Ben:Sen.
Dijital Ses:"Hey. Ben orada yokum. Arkadaş olduğu- Hey.! Seninle iyi anlaşacağımızı söylerken ciddi değildim. Beni mi kandırmaya çalışıyorsun.?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌑 Dark Moon 🌑
Fanfiction❕️DÜZENLENMEKTE❕️ 7 farklı yetenek bir araya geldi, 7 farklılık, 7 özel kader... Kaderleri, kesiştikten sonra beraber güzel anılar biriktirmeye başladı ama bu güzel anıları bozulup yeni şeyler karşılarına çıkacaktı, buna kıskançlık yol açacaktı. Bir...