Teşekkür etmemiz gerekirdi herhalde.
❄☃️❄☃️❄☃️❄☃️❄☃️❄☃️❄☃️
Tarih:09.10.1887
Jake den:
Heeseung Hyung ile fazla yan yana gelmek istemiyordum. Bizi fazla kafaya takmıyordu. Malikaneye geldiğimizden beri ise benimle takılmak için her şeyi deniyordu ama istemiyordum. Bu sefer onunla çabuk barışamazdım. Ben ona yakın durmaya çalışırken o benden uzaklaşmıştı. Şimdi o bana aynısı yapıyordu ben de ona yapacaktım. Jungwon odaya girmeseydi sessizlik devam edecekti. Jungwon gelip bizi mutfağa çağırdı. Odadan ilk çıkan ben olmuştum. Ona kıyamayan yanım hâlâ daha vardı. O yüzden o kalktığından sonra gitmemiştim. Mutfağa girdiğimde Riki uyukluyor, Sunoo ve Sunghoon Jay'e yardım ediyordu.Ben:Güno cano kanko.
Sunghoon:Doğru düzgün konuş.
Ben:Good morning my dead friends.
Jay:Kandırma çocukları. Tam olarak ingilizce konuşamıyorlar zaten bir de sen kazıklama. Size ölü arkadaşlarım dedi.
Sunghoon:Ne.!?
Sunoo:Sakin mi ol-
Riki:🤣🤣🤣
Sunghoon:Gülme sen de.
Riki:Tamam tamam.
Riki'nin yanındaki boş 3 sandalyeden Riki'nin yanındaki yerimi aldım. Riki'nin saçına elimi attım ve karıştırdım. Benim minik çocuğum gibi geliyordu bana. O yüzden maknae line benim için hep değerliydi.
Ben:Günaydın Riki.
Riki:Günaydın Jake Hyung.
Diyerek yerinden kaldırdı kafasını ama komik göründüğü için gülmemi sağlamıştı.
Ben:😂😂😂
Riki:Ohaaaa. 😱😳 Sen.? Duygusuz Jake.? Ve gülmek.? Siz nasıl bir araya geldiniz ya.?
Ben:Bağırma be.
Diyerek koluna hafif bir yumruk attım.
Riki:Alışmışım, ne yapayım.?
Ben:Göbek at.
Riki ve ben:🤣🤣🤣
Sunoo:Vay Jake Hyung. Malikane havası sana iyi gelmiş bakıyorum da.
Ben:Ne sandın bebeğim.?
Ben:Yanıma oturmaya ne dersin.?
Sunoo:Okay'im.
Diyerek zeytini de koydu ve yanıma yerleşti. Heeseung Hyung ve Jungwon'da içeri girdiler.
Jay Hyung:Vay. Ben de uyumaya başladınız falan sanmıştım. Günaydın.
Diyerek elindeki krep tabaklarını yerlerine yerleştirdi.
Jungwon:Bak sana bir dalarım. Uyumakmış. Hah. Sen yorulma diye yatakları topladık.
Diyerek parlamıştı hemen sinirli gibi yaparak. Ve Sunoo'nun karşısındaki sandalyeye oturdu. Eksik şeyler kalmadığı için Sunghoon ve Jay de oturdular. Sunghoon, Sunoo'nun; Jay Hyung'da, Jungwon'nun yanına oturdu. Heeseung Hyung tam karşıma oturdu ve gözlerime biraz baktıktan sonra sevecen gözleri doldu oraya, yüzüne en sıcak gülümsemesini yerleştirerek diğerlerine baktı.
Heeseung:Günaydın millet.
Riki:Ohaaa. 😱😳 Bizi hatırlamış.
Jay Hyung:Abartma sanatının birincisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌑 Dark Moon 🌑
Fanfiction❕️DÜZENLENMEKTE❕️ 7 farklı yetenek bir araya geldi, 7 farklılık, 7 özel kader... Kaderleri, kesiştikten sonra beraber güzel anılar biriktirmeye başladı ama bu güzel anıları bozulup yeni şeyler karşılarına çıkacaktı, buna kıskançlık yol açacaktı. Bir...