🍀 Barışma 🍀

16 1 0
                                    

Siz sadece doğru zamanı bekleyin. Her şey olacaktır.

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Sunghoon dan:
Jake ve Sunoo önden fotoğraf çekinerek gidiyorlardı. Aralarında ortanca gibi kalsam da büyükleri gibi davranıp arkalarından sakin bir şekilde yürüyordum. Bizim grupla bir plan yapmıştık. Dün gece yapmıştık bunu. Jungwon'un odasında her şeyi en ince ayrıntısına kadar planlamıştık. Jake ve Heeseung Hyung bu yapacaklarımızdan habersizlerdi. Jake Hyung sevinçle bana döndü.

Jake Hyung:Hey Sung.! Niye geride kaldın.? Çabuk yetiş. Bunun fotoğrafını çekmeliyiz.!

Adımlarım koşmaya dönüştü ve koşarak yanlarına geldim. Çekeceği şeye baktım. Sadece bir çiçek.?

Ben:Hyung bu ne.?

Jake Hyung:Burada sanattan anlayan bir tek Sun var. Sen anlamıyorsun. Aptalsın.

Ben:Sunoo.!

Diye Sunoo'ya döndüm. İnkar etmesini istiyordum. Ama o çiçeklerden kendine taç yapmakla meşguldü.

Sunoo:Hım.? Ne dedin Sung.?

Diye bana baktı. Gözlerimi devirerek Jake'e döndüm.

Ben:Ben sanattan anlıyorum tamam mı.?

Jake Hyung:Öyle mi efendim.? Al çek o zaman.

Diyerek bana fotoğraf makinesini uzattı. Hırsla fotoğraf makinesini kapıp etrafa bakındım. Güzel bir görüntü aramaya başladım. Jungwonlar'ın çoktan yola çıkmış olmaları gerekiyordu. Biraz yolda zaman kazanmamız gerekiyordu. O yüzden Jake'i oyalayarak götürüyorduk. Ama o zaten kendi kendine oyalıyordu. Bulduğum kiraz ağacının çiçeklerinden bir dal ayarladım ve hemen çektim. Arkama döndüğümde Jake merakla arkamda bana baktığı için ve ses çıkarmadığı için onu fark etmemiştim. Bu da korkmama sebep olmuştu.

Ben:Ayh.! Ne yapıyorsun ya.!?

Jake:Nasıl oldu, nasıl oldu, nasıl oldu.?

Ben:Dur ya.

Çıkan fotoğrafı aldım ve salladım. Fotoğraf ortaya çıkınca dikkatli bir şekilde bakmaya başladık.

Gülerek kafamı kaldırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gülerek kafamı kaldırdım.

Ben:Hah. %100'lük fotoğraf. A+ alırım be.

Jake:Ben de bakacağım. Ben de bakacağım.

Ben:Al bakalım. Yenilişinin fotoğrafını gör.

Diyerek ona verdim. Hızla kaptı ve bakmaya başladı. Sinirle kafasını kaldırdı.

Jake:Kabul etmiyorum.

Ben:Yenilmeye doyamıyor musun.? Yazı~k.

Jake:Ah.

🌑 Dark Moon 🌑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin