👤Oyuncular👤

71 11 157
                                    

İYİ OYUNLAR

👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤

1. Oyuncu:

Heeseung'dan:

  Etrafıma bakınıyordum, burası terk edilmiş bir şehirdi ve her yer harabe içindeydi. Tam olarak ne yaşanmıştır bilmiyorum ama deprem ya da savaş olduğu kesin, yani bu binaları yıkabilecek etkenler onlar, tsunami ya da hortum olamaz, yukarıdan baktığımda deniz göremememiştim ama belki kurumuştur, o da olabilir.

  Elimde, nereden geldiğini bilmediğim bir silah vardı. Etrafıma bakınmayı bırakıp yürümeye başladım. Tamam, okuduğum ansiklopedilerden edindiğim bilgilerle kendimi koruyabilirdim. Savaş tabextiklerinde (kitaplarında) silah kullanımıyla alakalı bilgiler vardı, yani oradan edindiğim bilgileri kullanacaktım. Silahı ikinci elimle destek vererek biraz kaldırdım ve etrafa gezdirdim, aynı şekilde de etrafıma bakındım. Buraya nereden gelmiştim bilmiyorum ama buradan çıkacaktım.

  Etrafıma bakınarak yürümeye devam ediyordum, sonra sanırım bir şeye bastım ve bir "bip" sesini duydum, onu duymamla yerimde durdum. Sağ tarafımdan sesler geliyordu, o yüzden bedenimi o tarafa çevirirken silahımı da o tarafa çevirdim, tetiği tuttum, çıkacak şey ile tetiğe basacaktım. Fakat silahı doğrulttuğum duvarda sadece bir ekran çıkmıştı ve üstünde bir şeyler yazıyordu, ben üzerinde yazan şeyleri daha net görmek için ekrana yaklaşırken bir ses duymamla yeniden durdum yerimde.

Dijital ses:"Oyuna hoş geldiniz, lütfen gelip bilgileri aktarınız."

Ne diyordu bu? Ekrana sorgular bir şekilde baktım, ne bilgisinden bahsediyordu? Silahı indirmeden ilerledim, ekrana yanaştığımda ise yeniden bir şeyler oldu.

Dijital ses:"Yüz taranıyor."

Yüzümde bir ışık hissettim, dediği gibi yüzümü tarıyordu.

Dijital ses:"Onaylandı."

Dijital ses:"
İsim-Soyisim: Lee Heeseung
Yaş:21
Oyuncu:1"

Bileğimden bir ses geldi, hemen oraya baktım, orada da ekran vardı ama saat gibiydi, yani saat gibi bir şeyin üzerindeydi.

Dijital ses:"Görevi öğrenmek için saatiniz ile eşleşin."

Saat dediği şeyi ekrana yaklaştırdım, yaklaştırmam ile aralarında bir veri aktarımı oldu, bu aktarım çok hızlı olmuştu, yani hızlı bir şekilde aktarım olmuş ve hemen verilerin aktarıldığını gösteren bir yazı ekrana yansamıştı.

Dijital ses:"Başarıyla tamamlandı.
Görev-1: 3 Zombi öldür.
Yeni görevleri saatinizden öğrenin, size saatinizden görevler hakkında bilgi vereceğiz. Görevler yapılması gerekli, görevler yapılmazsa eğer OYUN SONA ERER. BAŞARILAR."

Zombi, öldürmek, ben, ne? Duvarın üzerindeki ekran yok olmuştu ve geriye sadece duvar kalmıştı. Ben neler olduğunu anlamaya çalışırken saatimden bir ses geldi ve bakışlarımı saatime çevirip ekrana baktım. "Tamamlanması gereken görev sayısı: 1 / 7." yazıyordu. 7 tane görev mi vardı? Cidden mi!? Ayrıca ölsem ne olurdu, ve yapmasam, oyunu kaybetsem ne olurdu ki? Arkamda duyduğum sesler ile arkama dönmeden silahımı kavradım, ne biçim bir duruma düşmüştüm ya? Arkama dönmem ile karşımda 3 tane zombi görmem bir oldu. Evet Heeseung, çık bakalım işin içinden.

🌑

2. Oyuncu:

Jay'den:

  O Kedi'yi öldürecektim! Boynuma iğne saplamış geçmiş karşıma çok normalmiş gibi anlatıyordu! Şimdi ise beni bilmediğim bir yere göndermişti, öldürecektim onu!

🌑 Dark Moon 🌑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin