Hemen gidip oradan süpürgeyi alıp etrafı süpürmeye başladım.
❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓
Heeseung dan:
Her şey çabuk gelişmişti. Oyunda geçmek bilmeyen zaman Dünya'da hızlı geçmişti. Ama grubumuzun dağılmaması ve birlikte hareket etmemiz hepimizi mutlu etmişti. Dün gelen kız... İç sesim onun özel biri olduğunu söylüyordu. Odamda boş boş oturmak yerine dışarı çıktım. Zaten 1 saat sonra ders başlıyordu. Bizimkilerle toplanıp konuşsak iyi olurdu.-Çocuklar toplanmamız gerek. Konuşmamız gereken bir konu var.
Jay - Sabah sabah mı.?
Sunghoon - Ne sabahı.? Akşam. Akşam 20.08. O sabah mı oluyor.?
Jay - Karışma be.!
Jungwon - Sormadan sorgulamadan yargı koyuyorsunuz. Pes. Konu ne Hyung.?
-Geldiğinizde anlatırım.
Jake - Affet Hyung ama bu konuda Jay Hyung'a katılıyorum. Yatıyorum şu an. Ve ilk dersimiz fizik. Kafa kalmıyor. Ve enerjiye ihtiyacım var. Yattığım yerden söyle ben dinlerim.
-Odanı biliyorum Jake. Basarım seni de alırım. Kalk gel.
Jake - Bir kere de bensiz yapın şu toplantıyı.
Sunoo - Sanmıyorum. Birimiz yoksa hiçbirimiz yokuz. Bunu Jungwon Liderimiz koyduğu için ve bu kuralı da yıkamayacağımız için. Geliyorsun Hyung.
Jake - Birde o kuralları imzaladık değil mi.?
Jay - He ya. Sonra pişman olmuştum. O kağıdı aramıştım. Bulamadım. Bulsaydım yakacaktım.
Jungwon - İşte o kadar zekiyim ki sizin yapacağını bildiğim için bulamayacağınız bir yere sakladım.
Niki - Ya susun diye kulaklarımı kapatıyorum da sesiniz geliyor yeniden. Susun bir ya.!
Sunghoon - Niki. Canım arkadaşım. Hani hepimiz telepatik iletişim kuruyoruz ya. İç sesimizle konuşuyoruz ya. Susturamıyoruz ya.
Niki - Ondan isyan ediyorum ya zaten. Aha.
-Konuşmayı kesip gelsenize kantine.
Jake - Yerimden kalkmaya üşeniyorum.
Jay - +1
Niki - Uyanırsam kalkarım.
Sunoo - Uyuyor musun.?
Niki - Susarsanız uyuyacağım da. İşte susmuyorsunuz.
Jungwon - Niki kalk. Bugün maça hazırlanacağız ya.
Niki - Ne.!?
Niki - Ayh.! Bir saniye. Antrenman bugün müydü.?
Jungwon - Sonra diyorsun ki neden bana kızıyorsun. Dinlemiyorsun ki.
Jungwon - Onha Hoca dedi ya. Hızlandırılmış antrenmanlara geçtik. 4 hafta çok çalışacağız. 1 ay sonraki turnuvalara bomba gibi başlamak için diye. Onları da mı dinlemedin.?
Sunoo - Hiçbirini dinlememiştir varsan baksan.
Niki - Doğru.
Jungwon - Hocanın seni gruba seçmesini sorgulaması gerek. Gerçekten. Koş gel şu kantine. Oradan da sahaya geçeriz.
Niki - Uçuyorum. Bir saniye.! Çantam nerde.!?
Sunoo - Sizin odalarınızı sizden iyi biliyorum resmen. Masanın altında çöp kutusunun arkasında okul çantan, dolabın içinde 3. çekmece kıyafetlerin altında spor çantan var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌑 Dark Moon 🌑
Fanfiction❕️DÜZENLENMEKTE❕️ 7 farklı yetenek bir araya geldi, 7 farklılık, 7 özel kader... Kaderleri, kesiştikten sonra beraber güzel anılar biriktirmeye başladı ama bu güzel anıları bozulup yeni şeyler karşılarına çıkacaktı, buna kıskançlık yol açacaktı. Bir...