Yıl:1887
Yer:Güney Kore
Bayan Jenmin:İşte okul kuralları bu kadar.
Bayan Jenmin:Anlamadığın yer var mı.?
Diyerek bana döndü. Kafamı olumsuz anlamda salladım.
:Yok.
Bayan Jenmin:Güzel.
Bayan Jenmin:Hadi gel. Seni odana götüreyim.
Önden Bayan Jenmin ve arkasından ben olmak üzere yürümeye başladık. Dışarıdaki ayın aydınlattığı uzun bir koridordaydık. Çantamı elimde tutarak yürüyordum. Bayan Jenmin'in sesi ile ona döndüm.
Bayan Jenmin:Bakıyorum da. Okulumuza uzun zamandır yeni öğrenci gelmemişti.
Bayan Jenmin:Ve bu yüzden yeni öğrenci yurdunda hiçte boş yer yok. Yani eskilerin yanına yerleştirildin. Özür dileriz fazla oda olmadığı için kullanılmayan eski bir odayı vereceğiz.
:Sorun değil.
Diyerek kafamı iki yana salladım. Ah hiç sorun değil. Geldiğim yerde buna benzer olayları çok yaşadım sonuçta.
Bayan Jenmin:Okulumuz gece okulu olduğu için dersler 21.00'de başlayıp 02.50'de bitiyor. Teneffüsler 10 dakika. Fazla yorucu bir program yok yani. İsteğine göre kurslara katılabilirsin. Okulumuzun kurallarından bir kural daha. Güneşin batımından sonra yurttan dışarı çıkmak yasak. Bu sizin için daha güvenli.
Kafa salladım. Kazandığım okul iyi bir okuldu. Busan'da çok fazla tercih edilen bir okuldu. İçine daha önce girmemiştim. Ve kuralları. Onları da ilk defa duyuyorum. Aklımı kurcaladı son cümleleri. Neden çıkamıyoruz ki.?
:Önemli değil. Peki neden çıkmıyoruz.?
Bayan Jenmin:Yakın zamanda dışarıdan bir okulda bir cinayet işlendi. Cinayeti bir vampirin işlediği düşünülüyor. Ama korkma. Okulumuzun giriş ve çıkış denetimleri çok güçlüdür. Okula vampir giremez yani.
Kafa salladım. Ah şu vampirler. Ne saçma yaratıklar.? Düşüncelerime dalmışken Bayan Jenmin'in sesi ile yeniden ona döndüm.
Bayan Jenmin:Bu arada.
Bayan Jenmin:Senin ismin neydi.?
Diyerek defterine bakarak sordu. Gülümseyerk cevapladım onu.
:Sooha.
Bayan Jenmin:Sooha. Doğru.
Diyerek ismimi hatırlayıp bir şeyler yazdı deftere. Bayan Jenmin'e bakarken duyduğum sesle o tarafa baktım.
???:İyi günler Bayan Jenmin.
Uzun boylu, saçları mavi ve siyah arası olan bir çocuk vardı karşımızda. Bayan Jenmin kafasını kaldırıp ona baktı.
Bayan Jenmin:Sana da Heeseung'cum.
Diyerek gülümsedi ona Bayan Jenmin. Yanımızdan gelip geçen kişiye baktım. Değişik.
Bayan Jenmin:İşte burada kalıyorsun Sooha.
Diyerek vardığımız odanın kapısını gösterdi.
Bayan Jenmin:Dağınıklık için özür dileriz.
Bayan Jenmin:Rahatına bak.
Kafa selamı vererek teşekkür ettim. Bayan Jenmin de aynı şekilde yaparak yanımdan ayrıldı. Kapıya döndüm. Tamam hazırım. Kapıyı açıp içeri girdim. Etrafa bakınmaya başladım. Etraf biraz tozluydu. Kimin umrunda.!? Hayallerimin okulunu kazanmıştım.! Tamam. Sakinim. Buradan da atılmamam lazım. Artık yanlış anlaşılmaktan nefret ediyorum. Ben bir vampir değilim. Sadece özel bir yeteneğim var diye vampir sanıyorlar. Bir yerden bir yere gitmiştim ben. Küçük kirli bir odadan gam yemem ben.! Ben Sooha. Yi Sooha. 17 yaşındayım. Lise 2'yim. Ve hayatım bir kasabadan bir kasabaya taşınmakla geçti. Hepsi gereksiz vampir suçlamaları yüzündendi. Ve şimdi yeni bir sayfayla okulumu bitireceğim.! Odaya baktım. Biraz temizlik gerekiyordu. Onun dışında asla kullanmayacak gibi değil. Kollarımı sıvadım. Başlama zamanı.!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌑 Dark Moon 🌑
Fanfiction❕️DÜZENLENMEKTE❕️ 7 farklı yetenek bir araya geldi, 7 farklılık, 7 özel kader... Kaderleri, kesiştikten sonra beraber güzel anılar biriktirmeye başladı ama bu güzel anıları bozulup yeni şeyler karşılarına çıkacaktı, buna kıskançlık yol açacaktı. Bir...