Ve yeni bölüme ilerledik.
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
Heeseung dan:
Jake ile yeni bölüme geçtik. Birbirimizi bulmak güzeldi. Diğer üyeleri bulacağımıza söz vermiştik. Etrafa bakındım. Burası açık alandı. Fakat geceydi ve de biraz ileride uçurum vardı.Jake:Bunlar ne.?
Dokunduğu şeye baktım. Cidden ne o.? Cam mı.?
Ben:Cam mı o.?
Jake:Bilmiyorum.
Sol tarafını elledi. Orada da az önce dokunduğu yer yani sağ tarafındakiyle aynıydı.
Jake:Burada da var.
Ben:Bir saniye bende de var.
Etrafımı yokladım. Dört bir yanım çevriliydi.
Ben:Jake dikkat et.!
Jake:Hyung. Çıkamıyorum.!
Derken camı tekmeliyordu.
Ben:Jake lütfen kendine dikkat et.!
Jake:Kurtulacağız Hyung.! Seni yeniden bulacağım.! Dikkat et kendine.! Asla kötü düşünme.!
Son söylediklerinden sonra içinde bulunduğu cam ile birlikte yok olmuştu. Ve onun ardından bileğim titreşmişti. O tarafa baktım.
"Görev-6:Aynadan çıkın.
Bu yapacağınız son görevlerden. Buradan kurtulabilirseniz eğer arkadaşlarınızı bulursunuz. Lütfen yalan söylemeyiniz."Okuduklarımla biraz olsun sevinmiştim. Bundan sonra diğerlerini bulacaktım. Bu oyunu onlar için tamamlayacaktım. Anlamadığım şey şuydu. Neden yalan söylemeyecektim.? Duyduğum dijital sesle o tarafa baktım.
Dijital Ses:"Oyuna hoş geldiniz."
Fazla mutlu değildim ama. Neyse. Sadete gel.
Dijital Ses:"Biliyorum. Benden nefret ediyorsun. Ama ben de seni sevmiyorum."
Duygularımızın karşılıklı olduğunu bilmen ne güzel.
Dijital Ses:"Her neyse. Sana sorular soracağım ve eğer doğru cevap verirsen arkadaşlarına kavuşursun. Yalan söylediğini anlarsam şuradaki uçurumu boylarsın. Bence kurallar gayet açık."
Ah. Peki bir şey soracağım. Benim doğruyu veya yanlışı söylediğimi nerden anlayacaksınız.? Neyse. Başla bakalım.
Dijital Ses:"Oyunda kuralları çiğnedin mi.?"
Ben:Evet.
Dijital Ses:"Vay şerefsiz. Doğru. O kadar kural belirttik yapmadın mı.?"
Ben:Evet.
Dijital Ses:"Neyse. Buradan çıktığında ne yapacaksın.?"
Ben:Kaplanı bulup eceli olacağım.
Dijital Ses:"Oha. Bu da doğru."
Dijital Ses:"Arkadaşlarından birini vermen gerekli o kim olur.?"
Ben:Kendim.
Dijital Ses:"Hey. Benim seninle oyun oynamam gerekir. Senin benimle değil."
Dijital Ses:"Buradan kurtulma ihtimalin yok."
Ben:Var.
Dijital Ses:"Sana bir şey yapabilirim."
Ben:İzin vermem.
Dijital Ses:"Görevi tamamladınız. İyi uykular."
Ne.?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌑 Dark Moon 🌑
Fanfiction❕️DÜZENLENMEKTE❕️ 7 farklı yetenek bir araya geldi, 7 farklılık, 7 özel kader... Kaderleri, kesiştikten sonra beraber güzel anılar biriktirmeye başladı ama bu güzel anıları bozulup yeni şeyler karşılarına çıkacaktı, buna kıskançlık yol açacaktı. Bir...