🎞 Ara Söz 🎞

61 14 55
                                    

İnsanlar ve uzaydaki diğer canlılar Dünya'da eğitim görüyorlardı, bunun nedeni insanoğlunun keşfettiği bu yerlerde kendi gezegeninde eğitim görmelerini istemişti çünkü kendi gezegeni de unutulmamalı ve üretim devam etmeliydi, bundan dolayı eğer eğitim kanununda yazan maddeler geçerli değilse Dünya'ya gelip okumak zorunluydu üniversitede.

Peki neden başka akademiler varken Hogwarts Akademisi bu kadar popülerdi? Aslında tam olarak cevap verilemez bu soruya, çünkü kişiden kişiye değişen bir kavram ama genel olarak Öğretmen Kadrosu iyi olduğu için tercih ediliyordu, bir de önceden girdikleri bir sınavda -bütün öğrenciler girmek zorunda ama Hogwarts Akademesi'ne gitmek isteyen bütün öğrenciler girer- kazandıkları puan ile Hogwarts Akademisi'ne gidebilmeye hak kazanır.

Hogwart'da her zaman öğrencilerin arasında bir rekabet vardı. Notlar, sınavlar ve diğer etkinliklerde öğrenciler birbirlerini geçmek ve elemek için hep çalışırlardı, bu rekabet hep tatlı olurdu. Kaybeden olsa bile kazananın onu tebrik ettiği alçak gönüllü rekabetler olurdu ama bu tatlı rekabetlere kan bulaşmıştı. İşler ileri gitmişti, rekabetin önüne kıskançlık geçmişti ve buna bir grubun akıl almaz bir şekilde kaybolmaları öncülük etmişti. Kimse onların nerede olduğunu görmemiş, duymamış ve bilmiyordu, bu bilinmemezlik beraberinde iyi şeyler getirmeyecekti elbette. Eğer kaybolan grup bulunamazsa bu Akademi için iyi olmazdı. Peki, kaybolan grup bulunabilecek miydi? Bilemezlerdi, bilinmezlik hep onlarla olacaktı. Bilinmezlikte uyanmaya hazır olun. Karanlık Ay ortaya çıkmaya hazır.

______________________________________

𝐄𝐍𝐇𝐘𝐏𝐄𝐍

🌑 Dark Moon 🌑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin