•11•

746 62 49
                                    

İyi Okumalar!

Bölüm Şarkısı: Burning Pile

____________________

Anahtarı çevirdi ve çocukların geçmesi için yer verdi. Sandıkları büyü ile odalarına gönderildi, çocuklar gecenin konuşarak geçeceğini düşünüyordu ancak öyle olmayacaktı. 

"İkinizde yataklarınıza bakalım hemen, yarın uzunca konuşacağız saat geç oldu." Harry ve Linda kafalarını sallayıp odalarına çıkmaya başladılar.

"Lin, halam bize kızacak değil mi?" Harry ikizinin odasının önündeyken sordu. Linda elini kardeşinin omzuna koyup "Eminim bize kızmayacak James, sadece kendimizi tehlikeye attık ve onu endişelendirdik bunun hakkında konuşacaktır." Sözlerini bitirdikten sonra sıkıca sarıldı ikizine.

"Bu gece beraber uyuyalım mı?" Harry sordu, Linda onu onayladı. Çocuk odasına gidip üstünü değiştirdi ve ikizinin yanına gitti. 

O gece ikisi birbirlerine sarılarak uyudular, tıpkı babaları ve halaları gibi.
______________________

Isabell ilk olarak Linda'nın odasına doğru ilerlemeye başladı, Harry oldukça zor uyanan bir çocuktu Linda kalkarsa ikizini o uyandırabilirdi.

Isabell, Linda'nın odasının kapısını hafifçe araladı ve kafasını içeri uzattı.

Gördüğü manzarayla yüzünde kocaman bir gülümseme meydana geldi.

Harry ve Linda birbirlerine sıkıca sarılmış uyuyorlardı.

Isabell odanın içine iyice girdi ve Linda'nın penceresine ilerledi.

Perdeleri hızlıca açarak içeri güneş girmesini sağladı.

Linda gözlerini ovuşturarak hafifçe araladı. 

Halasını görünce ufak bir tebessüm gönderdi.

"Hadi bakalım Harry'i uyandır ve kahvaltıya inin." Isabell Linda'nın yanağını sulu şekilde öptü ve arkasında yanağını silen bir kız bırakarak odadan çıktı.

Linda ve Harry 10 dakika içinde aşağı indiler. Harry halasına sessiz bir günaydın diyerek sandalyesine geçti.

Isabell düzgün bir kahvaltı yapmayalı uzun zaman oluyordu.

Tek başına bir şeyler yemek içinden gelmiyordu. Günü çoğu zaman ufak bir tost ve bolca kahve ile bitiriyordu.

Çocukların tabaklarını bolca doldurdu, kendi tabağınada doldurdu ve sessiz bir kahvaltı yapmaya başladılar.

Harry bazen meraklı ve mahçup bakışlarını halasına çeviriyor, kadının yemeğini yediğini görünce sessizce önüne dönüyordu. 

Isabell bunu elbet farketmişti, ancak şimdilik sesini çıkarmıyordu.

Potter'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin