İyi Okumalar!
Bölüm Şarkısı: Mercy
(Bir Shawn fanı olarak geç bile kaldım.)______________________
"Şahgaga için üzgünüz Hermione, ama yapabileceğimiz bir şey yok maalesef." Linda elini arkadaşının omzuna koyup ona destek verdi.
Sene sonuna yaklaşmışlardı, yaklaşık 1 ay önce Hagrid'in dersinde talihsiz bir kaza yaşanmıştı.
Hipogrif onu sevmek için yaklaşan Malfoy'a pençe geçirmişti.
Draco bunu fazla dillendirmemişti, ancak babası Lucius Malfoy duyduğu anda gelip bütün okulu birbirine katmıştı.
Üstüne üstlük Hagrid'e bir dava dahi açmıştı.
Olivia, Lucius Malfoy'un bu davranışı için Hagrid'den defalarca kez özür dilemiş onun mahkemesi için elinden geleni yapmıştı.
İşin sonucunda Hagrid işine geri dönmüştü, ancak şahgaga için aynı şey geçerli değildi.
Tatlı hipogrif için idam kararı çıkarılmıştı, ve bu süreçte Hagrid'in sürekli yanında olmaya çalışan Hermione için bu oldukça zordu.
Şimdi ise Linda ile birlikte kucağında kedisi crookshanksle birlikte Hagrid'in evinin üst kısmında bulunan tepede olanları izliyorlardı.
Yanlarında bulunan Ron ve Harry ise mutsuz bir şekilde yanındalardı, kızın Hagrid için ne kadar uğraş verdiğini biliyorlardı.
Şimdi ise hipogrifin idamını en yakından izleyecek sayılırlardı.
Balta havaya kalktı, ve hızlıca aşağı indirildi, kargalar havalandı.
İşte o zaman şahgaga dünyaya veda etti. Hermione ağlamaklı haliyle Ron'un boynuna sarıldı.
Ron ise kızın ona sarılmasıyla sırtını yavaşça okşamaya başladı.
Kucağındaki kedi biraz onu huylandırıyordu ama sesini çıkarmaya niyeti yoktu.
Crookshanks deli gibi miyavlamaya ve saldırganlaşmaya başlayınca Hermione ve Ron ayrıldı.
Kafasını Harry'nin omzuna koymuş Linda ise bu seslerle kafasını kaldırıp onlara döndü.
Kedi, Hermione'nin kucağından atlamak için büyük bir uğraş veriyordu. En sonunda kendini kucağından attı ve son süratle koşmaya başladı.
Hermione olayın şokuyla dakikalık bir sabit kalsada o da kedisinin peşinden ilerlemeye başlamıştı.
Yaramaz kedi önden arkasındaki 4 çocuk ise peşinden koşturarak şamarcı söğütün önüne geldiler.
Kedi saniyeler içinde kendinin söğütün ön kısmında bulunan delikten içeri attı.
Hermione onun peşinden girmeye devam edecekti, tabi Linda onu kolundan tutup çekmeseydi.
Hermione bir adım daha atsaydı söğütten temiz bir şamar yiyecekti.
Ron bulduğu ilk boşlukta koşarak dalları atlattı ve deliğe girdi.
Hermione ise bir sonraki dala atılıp sıkıca tutunmuştu, Harry şaşkınlık içinde kızı izliyordu.
Linda ise ikizini kolundan tuttuğu gibi bir sonraki dala beraber tutunmuşlardı.
Harry şok içinde dala sıkıca tutunmuştu.
"LİNDA NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUN!" Korku içinde çıkan sesi Linda'yı güldürdü.
"SUS VE BİRAZDAN OLACAK OLAN İNİŞE HAZIRLAN!" Linda bunu söyledikten sadece saniyeler sonra önce Harry'i deliğe doğru ittirdi.
Hemen ardındansa kendisi. Bir boşluktan kayarak henüz yerden kalkmak üzere olan Harry'nin üzerine düştü.
Linda kendini Harry'nin üstünden çekti ve ayağa kalktı, ikizide ayağa kalksın diye elini ikizine uzattı.
Harry, Linda'nın elini tuttu ve hızlıca ayağa kalkıp üstünü silkeledi.
"Biz şuan ağacın içinde miyiz?" Harry'nin şaşkın sorusu ile Hermione arkadaşına döndü "Gerçekten öyleyiz Harry." Linda asasını eline aldı 'Lumos' diye mırıldanarak etrafa ışık yayılmasını sağladı.
İnce ve uzun yolda tek sıra halinde ilerlemeye başladılar Linda en önde Harry ve Hermione ise hemen arkasında dikkatli şekilde yürüyorlardı.
Harry tok bir ses duydu, Linda'yı kolundan çekip arkasına aldı ve kendi asasını sıkı sıkı tutmaya başladı.
Linda, Harry'nin elini bir saniye olsun bırakmadı.
Önlerine bir kapı çıkana kadar yürüdüler bu çok uzun bir zaman değildi ama onlara çok uzun bir zamanmış gibi gelmişti.
Harry odanın kapısını ittirdi, içeri girdiklerinde bir koltukta bağlı şekilde duran Ron'u gördüler.
"Ron!" Endişeli bir bağırışla çocuğun yanına gitti Hermione.
Linda ve Harry ise çocuğun ağzındaki bezi çıkardılar "Gidin buradan, o burada!" Ron'un söylediklerine anlam veremeyen Harry "Ron kim burada, sen iyi misin?" Ron eliyle arka tarafı gösterdi.
Peter Pettigrew, namı diğer kılkuyruk.
Karşılarında sırıtarak onlara bakıyordu, intikam alması gereken oymuş gibi bakıyordu.
Harry hızlıca asasını ona doğru kaldırdı, Peter ise Linda'ya.
Biliyordu, bir Potter'a zarar vermenin en kolay yolu kardeşine zarar vermekti, bunu bilmenin rahatlığıyla hareketleri yavaştı.
"Sizi görmeyeli ne kadar uzun zaman oldu öyle." Linda Harry birbirlerine baktılar.
Linda bir büyü mırıldanacağı sırada Pettigrew onun elindeki asayı ondan aldı ve kızı tamamen asasız bıraktı.
Aynı şekilde Harry'nin asasınıda aldığında artık onları savunacak tek kişi Hermione oldu.
Ron'un bacağı sakattı, nasıl olduğunu bilmiyorlardı. Burada tamamen yalnızlardı.
Bir seri katil ile başbaşalardı.
_______________________Burada kestiğim için özür dilerim.
Çok iyi bir bölüm değildi yine, zaman buldukça yazdığım için kopuk kopuk olabilir.
Bölüm hakkında düşüncelerinizi alayım.
Nasılsınız?
Okulunuz, sınavlarınız nasıl gidiyor?
Açıkçası benim sınavlarım matematik ve ingilizce hariç hiç fena değildi.
Eşit ağırlıkçı olmanın ekmeğini yiyerek sözel derslere köpek gibi çalıştım ve bazılarından 90 üstü bazılarından 80 üstü not bekliyorum.
Yani bu sene umarım takdir alıcam. 💪🏻
Kendinize çok çok iyi bakın sevgiyle kalın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Potter's
Hayran KurguHarry ve Linda'yı asla bırakmam, onlar anne ve babalarının ne için öldüklerini bilerek büyüyecekler, kim olduklarını, onları ne kadar sevdiklerini bilerek büyüyecekler, onları ben büyüteceğim ve dediğiniz gibi büyüden uzak olmayacaklar.