İyi Okumalar!
Bölüm Şarkısı: Lay All Your Love On Me
______________________
Tüm öğrenciler büyük salondaki sandalyelere dizilmiş, onlara dansın ne kadar önemli ve asil olduğunu anlatan profesörlerini dinliyorlardı.
Linda ve Hermione kadını dikkatle dinlerken Ron ve Harry'den sürekli olarak bir esneme sesi çıkıyordu.
Onların sürekli esnemesi Neville'a bulaştığında çocuk kendini onların yanından uzaklaştırmıştı.
"Bay Weasley!" Ron korkuyla kadına cevap verdi.
Profesör Mcgonnagal onun bu sıkılgan tavrını farketmiş dansta ona eşlik etmesi için çağırmıştı.
"Umarım Fred ve George bu anı Ron'a asla unutturmaz." Ginny iki kıza dönüp gülerek konuştu.
"Elinizi belime koyun." Ron korkuyla gözlerini büyüttü "Nereye?" "Belime."
Profesör Mcgonnagal, Ron ile istediği frekansı asla tutturamamıştı.
"Bay Weasley, yerinize geçin. Hemen döneceğim." Profesör Mcgonnagal büyük salondan ayrıldı, ona yardımcı olacak kişiyi çağırmaya gitti.
Kendi odasında bulamadı, ardındansa bir diğer odaya ilerledi.
Profesör Mcgonnagal, Tılsım Taşları sınıfına girip Isabell'in odasının önüne geldi.
Kapıyı nazikçe çaldı. Bu sırada içeride Sirius ile beraber Harry'nin yumurtayı nasıl açacağını konuşuyorlardı.
Isabell elinde kitapla kapıya baktı "Sirius kapıyı açar mısın? Kilitli ya hani, niye kilitlediysen." Sirius kapının kilidini açtı karşısında kadını görünce sorgular biçimde baktı.
"Ah umarım sizleri rahatsız etmemişimdir." Isabell Sirius'un yanına gelince konuştu.
"Hayır Profesör Mcgonnagal özel bir durum değildi, bir kaç konu hakkında araştırma yapıyorduk." Sirius kadının ne düşündüğünü anlayınca sinsice sırıttı.
"O iş gündüz olmuyor Minnie, gece daha iyi-" Isabell Sirius'a sertçe dirsek geçirdi. "Sirius sus, yoksa seni camdan aşağı atacağım." Sirius karnını tutarak doğruldu.
"Minnie, senin şuan da öğrencilere dans dersi vermen gerekmiyor mu?" Kadın ne için geldiğini hatırlamış bir biçimde konuşmaya başladı.
"Dans dersinde yardımlarınıza ihtiyacım var özellikle sizin Bay Black." Sirius anında Isabell'e döndü.
"Benim için bir problem yok size yardımcı olurum, oldukça eğlenceli olur hatta." Isabell'in kabul etmesiyle Sirius reddecekti ancak kadının kolunu sıkmasından bunu yapamayacağını anlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Potter's
FanfictionHarry ve Linda'yı asla bırakmam, onlar anne ve babalarının ne için öldüklerini bilerek büyüyecekler, kim olduklarını, onları ne kadar sevdiklerini bilerek büyüyecekler, onları ben büyüteceğim ve dediğiniz gibi büyüden uzak olmayacaklar.