İyi Okumalar!
Bölüm Şarkısı: Shameless
_______________________
Yazın sıcağı, etrafı kavururken Isabell ve Sirius, Isabell'in çalışma odasındalardı.
Havanın sıcaklığı yetmezmiş gibi odada kaynayan kazanın sıcaklığı ikisinide oldukça bunaltıyordu.
Dumbledore, Isabell'in bir kaç özel tılsım taşı hazırlamasını istemişti. Ancak istediği tılsımlar yapımı kolay tılsımlar değildi.
Komplike büyüler gerektiren, ince işçilikle çalışılması gerekilen taşlardı.
Isabell ve Sirius yazın başından beri bunlarla uğraşıyorlardı, tüm yaz boyunca yoldaşlık evine uğrayamamışlardı bile.
Sirius, Isabell'in ve çocukların yanında olduğu sürece onun için bir problem yoktu.
Aynı zaman dilimi içinde Harry ve Linda, odalarında sıcakla boğuşmakla meşguldü.
Linda odasında kitap okurken, Harry ise süpürgesiyle ilgileniyordu.
Isabell her yazın başında asalarını evde kullanmamaları için onları tembihliyor asalarını almıyordu.
Harry ve Linda ise halalarının sözünü dinledikleri için herhangi bir sıkıntı yaşanmıyordu.
Harry öğlenin ilerleyen saatlerinde sıkılmış, hemen yan odasındaki ikizinin yanına gitmek için hareketlenmişti.
Linda'nın kapısını çaldı içeriden onay sesini duyunca yavaşça aralayarak içeri girdi.
"Lin, ben çok sıkıldım." Kendini yatağın üzerine atarken konuştu.
Gözleri yorgundu, artık geceleri uyumaya korkar olmuştu. Halasını ve kardeşini endişelendirmemek için onlara bu konudan bahsetmiyordu.
"Bende Harry, ama ne yapabiliriz ki bahçeden de artık sıkıldım tüm gün oradayız zaten." Linda Harry'nin gözlüğünü düzeltirken konuştu.
"Evden dışarı çıksak." Harry ufak bir fikir sundu ortaya.
"Saçmalama Harry halamın ne dediğini sende benim kadar iyi biliyorsun." Isabell, kendisi olmadan ikisinin dışarı çıkmasını istememişti.
Yaşadıkları yeri bilen kişi sayısı çoktu, eve kimse yaklaşmazdı ancak dışarıda ne olacağı bilinmiyordu.
"Lin, sadece arka sokaktaki parka gidip yarım saat içinde geri dönücez." Linda düşündü, onunda canı sıkılıyordu.
"Tamam, ama sadece yarım saat. Sonra hemen dönücez." Harry kafasını salladı, üstündeki kıyafetleri değiştirmek için odasına girdi.
Harry'de Linda'da bu yaz bir anda büyümüşlerdi sanki, Isabell onların bu kadar çabuk büyümelerini hayretler içinde izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Potter's
FanfictionHarry ve Linda'yı asla bırakmam, onlar anne ve babalarının ne için öldüklerini bilerek büyüyecekler, kim olduklarını, onları ne kadar sevdiklerini bilerek büyüyecekler, onları ben büyüteceğim ve dediğiniz gibi büyüden uzak olmayacaklar.