•43•

492 50 19
                                    

İyi Okumalar!

Bölüm Şarkısı: Little Me - Little Mix

Bölüm Şarkısı: Little Me - Little Mix

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_____________________

Draco'nun elinden sıkıca tuttu ve malikânenin görkemli kapısına doğru ilerledi.

Draco'nun bir elinde sandığı diğer elindeyse halasının eli vardı.

Annesinin dediğini yapıyor arkasına dahi dönmüyordu.

Olivia ise son kez döndü koskoca Malfoy malikanesine.

Çocukluğunu düşündü, büyürken kafasına dayatılan zorunlulukları düşündü, zaten reddedileli yıllar olmuştu, şuan sadece resmiyete kavuşmuştu.

Neden böyle hissediyordu, sanki bütün dünyası başına yıkılmıştı, annesine verdiği sözü tutamamasından kaynaklıydı bu.

Tosia Malfoy, hayata gözlerini yumarken kızından bir söz istemişti ne olursa olsun abisinden vazgeçmemesini istemişti. Olivia ise abisinden artık vazgeçmişti.

Yanında elini sıkıca tutan yeğenine baktı, belki abisinden vazgeçmişti ama Draco'dan vazgeçmeyecekti.

Son kez arkasını döndü evine, gösterişli kapısından çıkış yaptı.

"Gözlerini kapat Draco." Çocuk halasını dinleyip gözlerini kapattı.

Saniyeler içinde buharlaşarak Olivia'nın Godric Hollow'sda bulunan evinin önüne gelmişlerdi.

Isabell ve Olivia'nın evleri arasında sadece 2 sokak vardı. James'in ölümünden sonra Isabell buradan ayrılmak istememişti.

Potter hanesi ise gözünün önünde öldürülen kız kardeşi yüzünden cehenneme dönmüştü.

Draco ile birlikte eve girdiler "Şimdi yukarı katta hemen koridorun sonundaki oda senin için." Çocuk şaşkınca baktı.

"Benim için mi?" Olivia Draco'yu almayı planlamış gibi görünüyordu.

Ancak planlamamıştı, Draco'nun merdivenlerdeki bakışını gördükten sonra onu orada bırakamayacağını biliyordu.

"Bir gün babanın baskısına dayanamayıp bana sığınmak istersin diye bu evi aldığım ilk gün  senin için ayırdım o odayı." Olivia elini çocuğun omzuna koydu.

"Benim kaçacak bir yerim yoktu, bana o alanı birbirimizden o zaman nefret etmemize rağmen Isabell sağladı, hiç beklemiyordum bana o teklifle gelmesini." Draco merakla dinliyordu halasını hep merak etmişti.

Profesör Potter ile olan yakınlıkları bir Potter ve Malfoy'a aykırıydı.

"O günden beri o benim için elinden geleni yaptı, ben onun için elimden geleni yaptım, zamanla birbirimize kız kardeş olduk, herkesin tuhafına gider bir Malfoy ve Potter'ın dostluğu ama biz bu düşüncelerin hepsini yıktık." Olivia'nın konuşması bittiğinde Draco halasına devam etmesini istercesine baktı.

Potter'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin