•39•

424 47 26
                                    

İyi Okumalar

Bölüm Şarkısı: Biliyorsun

____________________

Temmuz sabahıydı, güneş havada delicesine parlıyor sıcaklığıyla etrafı kavuruyordu.

Tatil oldukça sakin geçiyordu, herkesin bu sakinliğe oldukça ihtiyacı vardı.

Ancak bu sakinliğin içinde dahi Isabell kendini huzursuz hissediyordu.

Gerçi kendini yıllardır ne zaman gerçekten huzurlu hissetmişti.

Odanın balkonuna çıktı, derin bir nefes aldı. Yine yatakta sağa sola dönerek sabahlamıştı.

Bir süredir uykuları düzensiz hale gelmeye başlamıştı, nedenini ise bilmiyordu.

Huzursuzluk dese, yıllardır uyumaması gerekiyordu. Bunun nedeni çok farklıydı.

Her an tetikte olması gerek gibi hissediyordu, ecel hiç bu kadar yakın olmamıştı.

Kılkuyruk kaçtığından beri her köşeyi eli asasında dönüyordu, korkmuyordu, intikam için yanıp tutuşuyordu.

Zamanı geldiğinde elleriyle öldürmeyi bekliyordu.

Isabell zalimdi, bunu onu tanıyan herkes bilirdi, kimse onunla ters düşmeye cesaret edemezdi.

Ailesinin kaybından sonra içinde kalan biraz merhameti sadece yakınlarına gösterirdi.

Şimdi ise bir sürü öğrencisi vardı, ondan bir şeyler öğrenmeyi bekleyen, merhamet göstermesi gereken yüzlerce öğrenci.

Artık duvarları yıkılmaya başlıyordu, bununda huzursuzluğunu taşıyordu kadın.

Yorgun bir nefes verdi, kayıplar acısını yitirmek yerine daha çok can yakıyordu.

Yalnız kaldıkça daha çok doluyordu kafası, oturup saatlerce düşünürken buluyordu kendini. Bu durum iyi değildi farkındaydı, çözümü yoktu onun gözünde.

Odasından çıktı, mutfağa indi. Gençken asla yemek yapamazdı, yaptığı her yemeği yakardı.

James nasılda dalga geçerdi onunla, sırf James onunla dalga geçmesin diye yemek yapmazdı Isabell.

James ise, Isabell'in üzüldüğünü düşünüp gönlünü alırdı. Halbuki Isabell'de bilirdi yemek yapamadığını.

Sadece denerdi, anne ve babaları öldükten sonra Lina ve kendisi için yemek yapmaya başlamıştı Isabell.

O zaman başlamıştı düzgün yemek yapmaya, şimdi ise kaçış yoluydu.

Yine bu düşüncelerle girdi mutfağa, kahvaltı hazırlamaya başladı.

Kendini tamamen yemeğe odaklamıştı, Linda'nın ona seslendiğini duymadı.

"Hala!" Linda en sonunda bağırınca kendini toplayıp kıza döndü.

Potter'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin