İyi Okumalar!
Bölüm Şarkısı: The Smiths- Heaven Knows
______________________
Peronda Isabell'i gören öğrenciler, kadına el sallıyor iyi tatiller diliyordu.
Tabi bir kısmı tepkiliydi yanından geçerken kafasını dahi kaldırıp bakmıyordu.
Isabell kalabalığın içinde 5 tane kafa arıyordu. Birisi kızıl birisi platin sarısıyken bulmak pek zor olmamalıydı.
Sonunda ona doğru gelen çocukları görünce gülümsedi. Çocuklar sandıklarını yavaş yavaş sürükleyerek yanına geliyorlardı.
"Görüşmeyeli nasılsınız canlarım?" Isabell hafif yorgun bir sesle sordu.
Sirius'la saatlerce oturmuş ardındansa koşturarak eşyaları yerleştirmişlerdi.
Sirius, Isabell ve çocuklarla beraber yaşamaya başlayacaktı ancak daha büyük bir ev gerekiyordu.
Sirius şimdilik eşyalarını Isabell'in çalışma odasına ve yatak odasına yerleştirdi.
Yatak odasındakiler orada kalmaya devam edecekti ancak yeni bir çalışma odası gerekiyordu.
Isabell'e yeni bir deney odası lazımdı. Evi büyütebilirlerdi ancak Isabell bunu istemiyordu.
Evin satın aldığı haliyle kalmasını istiyordu. Aklında bazı fikirler vardı.
Bir gün bu karmaşadan kurtulunca, o ev ile ilgili hayalleri vardı.
"Hala çok açım!" Linda Isabell'in sorusuna yanıt verdi.
"Emma harika yemekler hazırlamıştır, sandık arabalarınızı iyi tutun ve peşimden gelin arabaya gidiyoruz." Isabell arkasında çocuklarla arabaya ilerlemeye başladılar.
Arabayı park ettiği yere geldiklerinde sırayla hepsinin sandığını bagaja yerleştirdi.
"Hadi arabaya." Isabell'in bu sözüyle Harry ve Linda aynı anda bağırdı "ÖN KOLTUK BENİM!" ikisi birden ön koltuğa koştular.
"Merlin asla büyümüyorlar, sizden biri isterse sizden birini oturtucağım, lütfen isteyin." Isabell yanında kalan üç çocuğa dönüp konuştu.
"Harry ve Linda'nın arasına girmek mi? Merlin korusun. Aklımı kaybetmiş olmalıyım." Neville arabanın arka koltuğuna oturdu.
"Açıkçası Isabell bence ben ve Draco'da buna pek cesaret edemiyoruz." Luna'da Neville ile aynı tepkiyi verdi.
İkiside arabanın arka koltuğuna oturdular. "TAMAM, kesin kavgayı taş kağıt makas oynayın. Kazanan giderken diğeri dönerken oturur." Harry ve Linda kafalarını salladılar.
Bu fikir ikisinide tatmin etmişti. "Taş, kağıt, makas." Harry kağıt Linda taş yapmıştı.
"KAZANDIM!" Linda kollarını göğsünde bağladı "Kabul etmiyorum, üçte biter." Yine aynı şekilde taş, kağıt, makasın ardından Linda taş Harry makas yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Potter's
Fiksi PenggemarHarry ve Linda'yı asla bırakmam, onlar anne ve babalarının ne için öldüklerini bilerek büyüyecekler, kim olduklarını, onları ne kadar sevdiklerini bilerek büyüyecekler, onları ben büyüteceğim ve dediğiniz gibi büyüden uzak olmayacaklar.