İyi Okumalar!
Bölüm Şarkısı: Tourner Dans La Vide
___________________
"Harry, Ron'la aranız bozuk gibi. Bir sorun mu oldu?" Neville, yemeğini yerken sordu.
Önceki gece Harry ve Ron arasındaki bazı konuşmaları duymuştu. "Ron, kadehe ismimi kendim attığımı düşünüyor Nev." Neville şaşırmamış şekilde baktı çocuğa.
"Harry, bizim dışımızda herkes öyle düşünüyor." Harry kafasını olumlu anlamda salladı.
"Ama ben atmadım Neville, Merlin kendimi resmen ölüme atmak istermişim gibi davranıyorlar." Neville buruk bir gülümsemeyle baktı.
"Harry, daha fazla ün istediğini söyleyeni bile duydum dostum." İkisinin sohbeti Linda'nın neşeyle yanlarına gelmesiyle son buldu.
"Günaydın!" Harry, ikizine gülümsedi. Önceki gece sanki birbirlerine sarılıp olabilecek en kötü senaryoları konuşmamış gibi davrandılar.
"İlk görevin tarihi belli olmuş." Luna anında Neville'ın yanına oturdu.
Her zamanki gibi Gryffindor öğrencilerinin garip bakışlarını üzerine çekmişti.
Harry oflayıp kafasını ellerinin arasına aldı.
"Harry, endişelenme elimden geldiğince senin için bilgi toplamaya ve boş konuşanların ağzını kapatmaya çalışıyorum." Luna'nın söylediğiyle Neville güldü.
Harry ise dalga geçer gibi Luna'ya baktı. "Luna, sen onların ağzını kapatsan bile beni gördükleri ilk yerde tekrar açılıyor ağızları, boşuna yorma kendini." Luna düşünüyormuş gibi yaptı.
"O zaman bende dil kilit büyüsü yaparım! LİN, kesinlikle yapalım." Luna hevesle kızıl kıza dönerek konuştu.
Dördü aralarında gülerken Ron'un Harry'e suçlu şekilde bakan bakışlarının farkında değillerdi.
"Madem ağır konuştuğunu düşünüyorsun, git ve onunla konuş en yakın arkadaşın o senin." Hermione gelecek postasına göz gezdirirken konuştu.
Harry'nin yasa dışı yollarla yarışmaya katıldığı yazıyordu. Rita Skeeter kesinlikle kafayı sıyırmıştı.
Hermione, sinirle gazeteyi kapattı ve yemeğiyle uğraşan Ron'a döndü.
"Ron, Harry'nin gerçekten böyle bir şey yapacağını düşünmüyorsun umarım." Ron omuz silkip kızın sorusunu yanıtsız bıraktı.
_____________________________
"Iyh, yapış yapış." Luna gülerek Neville'ın elindeki bitkiye dokunuyordu.
İkisi kara gölün içinde bitkilerle uğraşıyorlardı. Harry ve Linda ise gölün kıyısında onları izliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Potter's
FanfikceHarry ve Linda'yı asla bırakmam, onlar anne ve babalarının ne için öldüklerini bilerek büyüyecekler, kim olduklarını, onları ne kadar sevdiklerini bilerek büyüyecekler, onları ben büyüteceğim ve dediğiniz gibi büyüden uzak olmayacaklar.