İyi Okumalar!
Bölüm Şarkısı: Beach Bunny -Prom Queen
_____________________
Başım dönüyordu, kendimi hem çok güvende hemde çok tehlikede hissediyordum.
Güven hissi çok güçlü değildi ancak tehlike çok kuvvetliydi.
Evin içinden çıkınca derin nefesler alıp vermeye başladım. Sanki boyut değiştirmiş gibi hissediyordum.
Vücudum titriyordu, ağlamak istiyordum ama ağlayamazdım. Gerçekler yüzüme öylece çarpmıştı.
Kendi irademle oradan çıkamazdım neyseki Olivia beni kolumdan tutup evden çıkarmıştı.
O ev benim hayatım, varoluşum, ailem, dostlarım, geçmişim hatta belkide geleceğimle ilgili her şeyi biliyordu.
Morgana ruhunu emanet ettiği kişiyi hep takip ederdi ancak bu kadarının efsane olduğunu düşünmüştüm.
Bu ev sadece efsanelerde olmalıydı asla varolmamalıydı.
"Bu ev neydi bilmiyorum ama bana açıklamak zorundasın bunu biliyorum." Olivia beni sıkı sıkı tutarken mırıldandı artık saklamanın bir anlamı yoktu.
Herkesi toplayıp anlatmam gerekiyordu, çünkü bu iş gittikçe ciddiye biniyordu.
Annemin dediği oluyordu bir zaman sonra saklayamaz hale geliyordum.
Tek bildiğim şey henüz ölmek için çok erken olduğuydu.
___________________Isabell'in evden çıktığını gören James ve Lina cama daha çok yaklaştılar.
Eğer yanında Olivia olmasaydı Lina çoktan ablasının yanına gitmişti.
James Lina'nın elini sıkı sıkı tutmuş ikizini izliyordu. İkiside kendilerini evden dışarı atmamak için zor duruyorlardı.
Lily ve Regulus hemen arkalarından dışarı bakıyorlardı. Isabell güçlüydü, çok güçlüydü her şeyin üstesinden gelirdi.
Ailesini tamamen kaybetmenin üstünden gelmişti. Hayatından tamamen haberi olan büyülü bir evin üstesinden illaki gelirdi.
Isabell ve Olivia orada bir süre kaldıktan sonra etrafta kimse olmadığına emin oldular ve bakanlığa girişin olduğu sokağa cisimlendiler.
Isabell iyi değildi, hala titriyor ve derin derin nefesler alıyordu.
İçeri girmek istemiyordu, zayıflığıyla insanların karşısında durmak istemiyordu, her zaman bütün gücü ve kuvvetiyle herkesin karşısında durmuştu.
Kendini elinden geldiği kadar toparladı ve kafasını dik tuttu.
Her zaman olduğu gibi güçlü görünecekti.
___________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Potter's
FanfictionHarry ve Linda'yı asla bırakmam, onlar anne ve babalarının ne için öldüklerini bilerek büyüyecekler, kim olduklarını, onları ne kadar sevdiklerini bilerek büyüyecekler, onları ben büyüteceğim ve dediğiniz gibi büyüden uzak olmayacaklar.