Bölüm Şarkısı: As The World Caves In - Matt Maltese (Cover by Sarah Cothran)
İyi okumalar!
_____________
31 Temmuz 1985
"Harry, dikkat et tatlım." Neredeyse düşmek üzere olan Harry'i yakalamış ve süsleri yerleştirmeye devam etmişti Isabell.
Bugün Harry ve Linda'nın 5. doğum günleriydi. 4 yılda elinden geldiğince anne babalarının yokluğunu hissettirmemeye çalışmıştı.
Geceleri uyurken onlara masal niyetine anne babalarının nasıl insanlar olduğunu anlatmış, beraber yaptıkları şeylerden bahsetmişti.
Sirius'u ise babalarının köpeği olarak anlatmıştı, çünkü çocuklara nasıl vaftiz babalarının onları bıraktığını söyleyebileceğini bilmiyordu.
Remus ise yaşıyordu, ancak yanında yoktu. Ölmediklerini, her yıl Harry ve Linda için kapısına gelen iki çift hediyeden anlıyordu.
İsimsiz geliyorlardı ancak kendilerini çok belli ediyorlardı.
Bu güne zorluklarla gelmişti. Hatta Dumbledore Isabell'in akıl sağlığından şüphe ettiğini söylemişti.
7 Kasım 1981
James, Lily ve Lina öleli tam olarak 1 hafta olmuştu. Remus gelmemişti, Isabell gelmesini beklemiyordu, zaten gelecek olsaydı ilk günden geleceğini biliyordu.
Olivia ile yaşadıkları evde kalıyorlardı, Olivia şuan da onun tek başına yaşamasına asla izin vermeyeceğini söylemiş ve bir şekilde ikna etmişti.
Isabell'inde inatlaşmaya gücü yoktu zaten. Her geçen gün daha da çöküyordu.
Herkes bunun farkındaydı, ellerinden geldiğince sürekli yanında olmaya çalışıyorlardı.
Severus Hogwartsda olmasına rağmen haftasonu Luna ve Emma'yı görmek için geliyordu. Bu sırada Snape ailesi Isabell ile birlikte geçiriyorlardı zamanlarını.
Emma zaten neredeyse her gün geliyordu. Alice ve Marlene de öyle. Olivia, Isabell için işe çok nadir gidiyordu.
Marlene, abisini kaybetmişti. Abisi ölüm yiyenler beraber yaşadıkları evlerine gelince Marlene'i oradan göndermiş ve tek başına kalmıştı.
Ölüp ölmediği bilinmiyordu. Marlene 1 haftadır haber bekliyordu ancak kimseden bir haber gelmemişti.
Evlerine gittiğinde yerde karşılaştığı kan izleri yaralı olduğunu söylüyordu, ancak kendisi ortada yoktu.
Kapı yumuşak biçimde çalındı. Isabell evde tek başınaydı yalnız olduğu nadir anlardan biriydi. Olivia olabileceğini düşündü bu saatlerde eve gelirdi genelde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Potter's
FanficHarry ve Linda'yı asla bırakmam, onlar anne ve babalarının ne için öldüklerini bilerek büyüyecekler, kim olduklarını, onları ne kadar sevdiklerini bilerek büyüyecekler, onları ben büyüteceğim ve dediğiniz gibi büyüden uzak olmayacaklar.