•13•

698 62 73
                                    

İyi Okumalar!

Bölüm Şarkısı: Line Without a Hook

___________________

"Hadi ama bu şekilde ilerleyemeyiz." Frank söylenen Olivia'ya döndü ve bakışlarını üzerinde tuttu.

Isabell bir kenarda oturmuş dosyaları inceliyordu.

Kendisi seherbazlığı bırakalı oldukça uzun bir zaman olmuştu. Ancak bugün arkadaşlarının isteğiyle onların elindeki olayı çözmeye çalışıyordu.

Çocukların Hogwarts'a dönüşünün üstünden 2 ay geçmişti. Havalar gittikçe soğumuşu.

Kasım ayı yine belli ediyordu kendini. "Nasıl ilerleyelim Liv?" Alice sakince sordu.

Birbirlerinin fikirlerine ihtiyaçları vardı. "Fikrimi önemsediğin için teşekkür ederim Lice, şimdi bu her kimse bizden köşe bucak kaçıyor, bizde malum şekilde hep beraber ilerliyoruz, sadece bir kez hepimiz farklı bir yere baksak hem onu şaşırtmış oluruz hemde yakalama şansımız artar." Isabell bakışlarını Olivia'ya çevirdi.

Aslında dediği mantıklıydı ancak Frank pek onaylayacak gibi durmuyordu.

"Bu çok mantıklı!" Alice yerinden kalktı ve şüpheli dosyalarını Isabell'in önünden alarak herkese bir dosya verdi. 

Isabell resmi olarak bir seherbaz değildi yakalama görevinde yer alamazdı o yüzden sorguyu Isabell'e bırakmışlardı.

Dosyaları uzunca incelemiş ve açık nokta aramıştı ve bulmuştu.

Şimdi geriye tek kalan suçluyu yakalamaktı.
_____________________

Olivia sıkıca asasını kavradı ve sessiz adımlarla evin bahçesine ilerledi.

Kapı aralıktı içeri adımladı. Ancak ev boştu.

Didik didik aramış ne bir ipucu ne de bir insan izine rastlamıştı.

Sinirle evden çıktı aynı sırada karşı evin kapısı açıldı. Uzun boylu koyu kahve gözler ve siyah saçlarla bir kadın çıktı.

"O ev haftalardır boş, sahibi 2 ay önce her şeyini toplayıp gitti." Olivia kadına teşekkür edip sokaktan ayrıldı.

Ancak evin camından onu izleyen uzun kahve saçlı kadının farkında değildi.

Siyah saçlı kadın içeri girdi. Elini saçına götürüp tılsımı bozdu, aynısını gözlerinede yaptı.

Kahve saçlı kadın yanına geldi "Sana siyah saç hiç yakışmıyor." İkisi kadının bu sözüne güldüler.

Saklanmaları gerekiyordu ve bunun için onlara yakışan şeyi umursamamayı öğrenmişlerdi.

_____________________

Olivia bakanlığa sinirli şekilde döndü, eli boş dönmekten nefret ediyordu.

Şuan tek istediği diğerlerinden bir şeyler çıkmasıydı.

Isabell'in yanına gittiğinde odasında kendi işleriyle uğraştığını gördü.

Kadını rahatsız etmemek için yavaşça odadan çıkacaktı "Olivia kapıyı kapat ve içeri gel." Isabell'in sesiyle Olivia kapıyı kapattı ve odanın içine girdi.

"Anladığım kadarıyla gittiğin yerde herhangi bir şey çıkmamış." Olivia kafasını geriye yasladı. 

Isabell onu sandığından çok daha iyi tanıyordu. Çok fazla şeye sinirlenirdi ama Isabell dışında kimse bunların neden olduğunu anlamazdı.

Kafasını olumlu anlamda salladı "Bu vakayı tahmin edebileceğinden çok daha fazla çözmek istiyorum, ve ev boş çıktı." Isabell anlayışla baktı kadına.

"Anlayabiliyorum Liv, sadece biraz sakin ol evin her yerini aradığına eminim ama birde büyü denesen elimde çok iyi bir tılsım var." Olivia kafasını kaldırdı.

Tılsım denemek aklına gelmemişti, hele birde Isabell'in tılsımını.

Isabell, Olivia'nın onay verdiğini görünce yerinden kalktı ve odasında bulunan kasaya ilerledi.

Özel taşları orada saklardı. Parmağını kasanın açılma yerine bastırdı, kapağı açılınca elini içine soktu taşı yavaşça alıp Olivia'nın eline bıraktı.

Isabell kimseye tılsımını vermezdi çok güvenmediği sürece ve şuana kadar sadece çok yakınındaki arkadaşlarına vermişti.

Olivia Isabell'in elinden tılsımı aldı kadına dönerek "Beraber gitmeye ne dersin? Uzun zamandır sahaya beraber inmedik." Isabell gülümsedi ve cübbesini hızlıca üstüne geçirdi.

Beraber gülerek odadan çıktılar ve Olivia'nın daha önce geldiği eve tekrar geldiler.

Bu sefer karşı evin camının önünde iki kişi vardı.

Isabell ve Olivia eve girdiler, camın önündeki kadın ve adam ise konuşmaya başladı.

"Isabell'in burada ne işi var James?" James Potter kız kardeşine döndü "Bilmiyorum Lin, tek bildiğim o evin onun için uygun olmadığı."

"Isabell umarım o evin hikayesinin altından kalkabilir." Lily söze girdi.

"Eminim kalkacaktır çok güçlü, sizin ölümünüzün üstünden geldi o evin hikayesi ona çok koymayacaktır." Regulus tüm gerçekçiliği ile konuştu.

"Bu sefer konu çok farklı, konu kaybettiği kızı." Lina tekrar konuştu.

Vega'dan çok geç haberleri olmuştu. Dumbledore onlara karşı evin hikayesini öğrenmek için fırsat vermeseydi belkide hiç öğrenmeyeceklerdi.
_____________________

Merhabalarr!

Evin hikayesi sizce ne?

Biraz şok oldunuz mu? Lütfen olmuş olun...

Çabuk geldi bölüm bence.

Bölümü nasıl buldunuz.

Tahminleriniz var mı ileriki bölümler hakkında.

Bölüm şarkılarının bölümlerle alakası yok bu arada.

Öylesine o gün yazarken ne dinlediysem onu koyuyorum, belki hoşunuza gider ve sizde dinlemeye başlarsınız diye.

Kendinize çok iyi bakın sevgiyle kalın. ෆ

Potter'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin