•24•

531 60 24
                                    

İyi Okumalar!

Bölüm Şarkısı: Locked Away

Bölüm Şarkısı: Locked Away

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

__________________

Maç başlamıştı, yağmur ise hızını arttırmıştı.

Isabell yağmurlu havada maça çıkmaktan nefret ederdi.

Öğrencilerin hepsi delirmiş gibi tezahürat ediyor , yağmura aldırış etmeden kendi binalarını destekliyorlardı.

"Bravo Harry devam et!" Linda ise delirmiş gibi destek veren öğrenciler arasında en başta yer alıyordu.

İkizinin her hareketini destekliyor sesim kısılacak endişesi olmadan bağırıyordu.

Harry ise onun desteğini arkasında hissederek kendini altın Snitche daha çok odaklıyordu.

Isabell bakışlarını sahanın üzerinde gezdirdi, "Hufflepuff tribününün üstünde." Isabell'in hemen önünde oturan öğrenciler kadına döndüler.

Hemen ardından ise bakışlarını Hufflepuff tribününe doğru ilerleyen iki arayıcıya yönelttiler. 

Isabell çağında en iyi arayıcı olarak geçiyordu, hatta sadece kendi çağında değil.

Hogwarts'ın tüm zamanlarında gelen en iyi kadın arayıcı olarak bilinirdi.

Ancak bunu sadece Hogwarts tarihini anlatan kitapları veya Hogwarts quidditch kayıtlarını incelediğiniz zaman bilebilirdiniz.

Buradaki hiç bir öğrenci bunları inceleyecek durumda değillerdi, bununla uğraşmazlardı.

Snicth onlar hedefe yaklaştıkları anda yükselmeye başladı arayıcılar ise peşinden.

Ravenclaw arayıcısı Chang Harry'nin peşinden ilerliyordu, ancak Harry duracak gibi değildi.

Gittikçe gökyüzüne daha çok yükseliyordu, gözünü hırs bürümüştü, Chang bir süre sonra peşini bıraktı, Harry gittikçe daha çok yükseliyordu.

Güvenlik sınırını aşması an meselesiydi, sadece saniyeler ardından Harry güvenlik sınırını aştı.

Isabell endişeyle ayağa fırladı, aradan geçen dakikalar içinde Harry'nin karşısına bir ruh emici çıktı.

Isabell asasını çıkaramadan ise Harry metrelerce yükseklikten düşmeye başladı.

Kadın hızlı bir refleksle elini kaldırdı ve Harry'i yavaşlatacak büyüyü söylemeye başladı.

Sirius o sırada asasıyla yumuşak bir zemin hazırlıyordu.

Severus ve Remus ise Isabell'in büyüsüne destek veriyorlardı.

Tek başına elbette yapabilirdi ancak şuan duyduğu endişe büyüsünü zayıflatıyordu.

Marlene Sirius ile birlikte sahanın zeminini yumuşak hale getirmişti.

Andrew ise önde ikizinin düşüşünü izlemiş ve sahaya inmek için çırpınan kızı sıkıca tutmuş Harry'nin iyi olacağına inandırmak için çabalıyordu.

Ancak Linda dinlemek bir yana gözünü Harry yere inene kadar ondan ayırmamıştı bile.

Emma ise şaşkınlıktan bağıran öğrencileri sakinleştirmek ile meşguldü.

Ne kadar yavaşlatılsa veya zemin yumuşak hale getirilse bile Harry sert bir düşüş gerçekleştirmişti.

Isabell saniyeler içinde sahaya çocuğun yanına inmeye başladı.

Madam Pomfrey kadından önce Harry'nin yanına ulaşmıştı.

Harry'i sedyeye almış ve hastane kanadına ilerlemeye başlamıştı.

Linda ise hemen arkasından.

Tüm öğrenciler sahayı terk etmeye başladı.

Sirius ve Remus kendilerini Isabell'in arkasından hastane kanadına atmışlardı.

Harry'nin durumu iyi olacaktı, her ne kadar sert düşmüş olsa bile büyüler onun düşüşünü hafifletmişti.

Kalıcı bir yarası veya hasarı olmayacaktı sadece bir süre ağrı çekecekti. 

Isabell'de aynısını yaşamıştı.

James onun için ne kadar endişelenmişti, Lina günlerce yanından ayrılmamıştı.

Isabell James ve Lily burada olsa ne olurdu diye düşünmeden edemedi.

Lily ortalığı ayağa kaldırırdı büyük ihtimalle, James ise bir sağa bir sola gider endişeden yerinde duramazdı.

Linda'yı sakinleştirme görevi ise Lina ve Isabell'e kalırdı yine.

Ancak Lily kendine geldiğinde Linda'yı oldukça usta bir şekilde konudan uzaklaştırırdı.

Harry'den iyi bir haber alana kadar saçlarını okşar ve kızına sıkıca sarılırdı.

James ise ikisinin hemen arkasında bulunur, Harry'nin iyi olacağıyla ilgili espriler yapardı.

Ancak endişesi sesinden belli olurdu, Lina ve Isabell, James'i sakinleştirirlerdi.

Her şey onlar hayatta olsa çok daha iyi olurdu, mutlu olurlardı.

Bunca acıyı çekmezdi Isabell, gerçi şimdide çektiği acı boşuna değil miydi.

Kardeşleri bir yerde hayattaydı ve her haraketinden haberleri vardı.
____________________

Hayatımda yazarken en çok zorlandığım bölüme hoşgeldiniz.

Berbat olduğuna eminim sadece sizi çok bekletmek istemediğim için paylaşıyorum.

Bir sonraki bölümde umarım telafi edebilirim.

İlham perilerim tek tek uçuyor daha kritik noktalara gelmedik lütfen gitmeyin.

Kendinize çok iyi bakın.

Ve bana bölüm hakkında düşüncelerinizi söyleyin lütfen.

Potter'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin