İyi Okumalar!
Bölüm Şarkısı: Way Down We Go
________________
"Hadi herkes masaya!" Molly herkesi yemeğe çağırdı. Isabell çocuklar geçsin diye kapıdan biraz uzaklaştı.
Hepsi tek sıra halinde yanından geçerlerken kadına selam veriyorlardı. Harry, tek sıra halinde yanında geçen çocukların arkasındaydı. Sıranın en sonunda adım adım geliyordu.
Isabell'in yanından geçerken durdu. Elini mahçup bir biçimde ensesine attı.
"Özür dilerim." Çok kısık bir şekilde fısıldadı. Isabell burukça gülümsedi, onu anlıyordu.
Kendini onun yerine koyuyordu. Ondan bu kadar çok şey saklanmış olsa Harry'nin vereceği tepkinin çok daha fazlasını verirdi.
"Sana bağırmak istememiştim, kendimi kontrol edemedim, özür dilerim." Isabell kollarını Harry'e sardı. Kafasının üstüne bir öpücük bıraktı.
"Seni anlıyorum birtanem, ama sende beni anla. Sizi korumaya çalışıyorum ama bu yıllardır olduğundan çok daha zor bir hale geldi." Harry kafasını kadının omzuna yasladı.
Isabell'in, onları güvende tutmak için elinden geleni yaptığını biliyordu.
"Hadi geç içeri, yemeğini ye daha sonra daha detaylı konuşabiliriz." Harry halasını onayladı.
Masada yerini aldı. Isabell ise Sirius'un yanında onun için ayırdığı yere geçti. Herkes yemeğini yemeye başladı.
Sessiz bir ortam vardı, o ortamı bozansa koridordan gelen adım sesleriydi. Isabell kafasını kaldırdı kimin geldiğine baktı. Geleni görünce yerinden kalktı.
"Alostor!" Deli göz Moody'nin elini sıkmak için yerinden kalkmıştı. Sirius ise hemen arkasından.
"Hermione, Cronkshanks buralardaysa söyleyesek koklayarak kesin olarak Moody olup olmadığını anlayabilir miyiz?" Sirius alaycı bir şekilde sordu.
Herkesten ufak bir kıkırtı çıktı. "Çok komiksin Black!" Sirius elini sıktı adamın.
"Sen bakma ona Alostor, seni tekrar burada görmek çok güzel." Moody Isabell'in elini sıkarken gülümsedi.
Isabell her zaman Alostor'a saygı duymuştu. O çok iyi bir seherbazdı, iyi bir öğreticiydi.
Moody, masada yerini aldı. Masadakiler onu selamladıktan sonra sohbet etmeye başladılar.
"Malfoy, abin ortalıkta çok fazla dolanıyor." Olivia kafasını kaldırıp Moody'e baktı, ardından göz ucuyla Draco'ya. "Bunları yemekten sonra konuşalım Alostor." Emma Olivia'nın gerildiğini farkedince konuyu kapattı.
Herkes yemeğini yedikten sonra Molly "Herkes yataklara, yatma saatiniz çoktan geçti." Çocukları mutfaktan çıkarmak için konuştu.
"Bize burada neler olduğunu detaylı bir şekilde anlatacak mısınız?" Linda sordu. Herkes birbirine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Potter's
FanfictionHarry ve Linda'yı asla bırakmam, onlar anne ve babalarının ne için öldüklerini bilerek büyüyecekler, kim olduklarını, onları ne kadar sevdiklerini bilerek büyüyecekler, onları ben büyüteceğim ve dediğiniz gibi büyüden uzak olmayacaklar.