part ▪️54

1.3K 213 40
                                    

"ထယ်ယောင်းးးးး..."

"ဘာလဲဆော့ဂျင်  မင်းထယ်ယောင်းနဲ့ဘယ်သွားမလိို့လဲ...."

ကျောင်းရှေ့လာစောင့်နေတဲ့ ထယ်ယောင်းနဲ့   တရင်းတနှီး ပြုံးပြနှုတ်ဆက်ပြီး  ထယ်ယောင်းဆီလျှောက်သွားတဲ့   ဆော့ဂျင်ကိုဂျီမင်းနားမလည်သလိုကြည့်နေမိသည်....

...သူတို့ဘယ်တုန်းက   အဲဒီလောက်ရင်းနှီးသွားကြတာလဲ   ငါပြိုင်ပွဲအတွက်ခွင့်ယူတဲ့ရက်တွေမှာ  ခင်သွားကြတာများလား....

"ရားးးးဆော့ဂျင်  မေးနေတာကိုအရင်ဖြေလေ  ဘယ်သွားမလို့လဲ...."

"ထယ်ယောင်းတို့အဒေါ်အိမ်သွားမလို့  ဟင်းချက်နည်းစာအုပ်တွေအများကြီးပဲ   ငါအရင်ပတ်က မင်းကျောင်းမလာတဲ့ရင်တုန်းကရောက်သွားသေးတယ်    ဆောရီးငါမပြောပြမိဘူး  မင်းလည်းပြိုင်ပွဲအတွက်အလုပ်ရှုတ်နေခဲ့လို့လေ...."

သူ့ကိုပြုံးပြနှုတ်ဆက်သွားတဲ့  ထယ်ယောင်းကိုတောင်
ဂျီမင်းပြန်ပြုံးမပြနိုင်ခဲ့....

ဆော့ဂျင်ဘာတွေတွေးပြီး  ဘာတွေလုပ်နေတယ်ဆိုတာ   ခုထိသူနားမလည်နိုင်သေးဘူးလေ

တကယ်ဆို  သူ့လူကြီးဒီလောက်အူတိုတက်တာသိရက်နဲ့  ကိုယ့်ကိုကြိုက်နေတဲ့သူနဲ့  ရင်းရင်းနှီးနှီးနေဖို့  ဆော့ဂျင်ဘယ်လိုများတွေးရဲခဲ့တာလဲ ....

>>>>

"ထယ်ယောင်း  ကြက်ဥက 3လုံးမလား...."

"ဟုတ် အကာတွေသပ်သပ်ဖယ်ထားနော်  အနှစ်ပဲလိုချင်တာ....."

"အင်းးးနားလည်ပြီ...."

ဆော့ဂျင်   ထယ်ယောင်းတို့အိမ်ကိုလိုက်လည်ပြီး  စားစရာတွေအတူချက်ခဲ့တာ  ခုဆို2ကြိမ်မြောက်ပေါ့

ဘယ်လိုဖြစ်ပြီးရုတ်တရက်  ဒီလိုရင်းနှီးသွားရတာလဲဆိုရင်တော့  လုံလောက်တဲ့ အကြောင်းပြချက်တွေအများကြီးရှိတယ်  ....
ထယ်ယောင်းတို့   မိသားစုမျိုးရိုးစဥ်ဆက်က   စားဖိုမှူးမျိုးရိုးတွေ  စားသောက်ဆိုင်လုပ်ငန်းနဲ့ပဲအသက်မွေးလာခဲ့ကြတာ....

အစားအသောက်ချက်ပြုတ်တာနဲ့  ပက်သက်ပြီး အခွေခံဗဟုသုတတွေက   ထယ်ယောင်းနဲ့အကျွမ်းတ၀င်ရှိနေပြီးသား   ...
ထယ်ယောင်းကိုယ်တိုင်က   လိုလိုလားလား  ပြောပြပြီး   အတူချက်ပြုတ်ချင်ခဲ့တာလေ...

DEVIL Gardener.....(complete)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang