Chapter 23

166 39 0
                                    

😋 #චබී_&_Mr_පර්ෆෙක්ට් 😋

(🤭 ආදරයෙ සොදුරිය නුඹයි මගේ 🤭 )

කොටස........ ( 23 )

" අම්මා....!!!!!
සාතික් ඉක්මනින් එන්නකෝ.... අනේ අම්මා.... "

වසුන්දරා අසලට දිව ගිය දූIර් ඇයව එසවීමට උත්සහ කරමින්ම සාතික්ට කෑගැහුවේ බියපත් වූ හඩකින්.

😋🍜🍜😋🍜🍜😋🍜🍜😋🍜🍜😋

" ඩොක්ටර් අර පේෂන්ගෙ රිපෝට්ස්... "

" අහ් කෝ දෙන්න සිස්ටර්.... "

වෛද්‍යවරයා වාර්තා කිහිපය පෙරලමින් නලළත රැලි කරන්නට වුනෙ සාතික් දූර් දෙදෙනා ඔවුන් ඔවුන්ගෙ මුහුණ දෙස වේදනාවෙන් බලාගද්දීය.


" ඩොක්ටර්.... මගේ අම්මා... එයා හොදින් නේද.... "


ඉවසීමේ අන්තයෙදි සාතික් ප්‍රශ්න කරන්නට වුනෙ වේදනාව මැදින්. වාර්තා කිහිපය පසෙකට කල වෛද්‍යවරයා සුදානම් වුනෙ බැරෑරුම් සාකච්ඡාවකටය.


" ශි ඉස් නොට් ඉන් අ වෙල් කන්ඩිෂන්.... "

" ඒ කිවුවේ ඩොක්ටර්.... එහෙම වෙන්නෙ කොහොමද.... අම්මට කිසිම ලෙඩක් තිබුනෙ නෑ නේ ඩොක්ටර්.... "

" ඒ කියන්නෙ එයා හාට් පේෂන් කෙනෙක් කියන එක ඔයලා දන්නෙ නෑ....  "

" හාට් පේෂන්....??
මොනවද ඩොක්ටර් මේ කියන්නේ... "


" ලිසින්ට් පුතා...
වසුන්දරා කියන්නෙ හාට් පේෂන් කෙනෙක්....
ඇටැක් එකකින් පස්සේ බ්‍රේන් ඩැමේජ් එකත් එක්ක කෙනෙක් පැරලයිස් වෙන එක නෝමල්...
හැබැයි වසුන්දරාගෙ කන්ඩිෂන් එක ඊට වැඩිය වෙනස්...
ටෙස්ට් වලින් අපි ඇනලයිස් කරගත්ත දෙයක් තමයි එන්න එන්නම එයාගෙ ස්නායු දුර්වල වෙනවා... ඒ විදියට දිගින් දිගටම ස්නායු දුර්වල වුනොත් එයා පැරලයිස් වෙන එක අපිට නවත්තන්න බෑ... මං වසුන්දරාට ඒ ගැන පැහැදිලි කරලා දිලා එයාට තෙරපීස් වලට එන්න කිවුවා... ඒත් මං දන්නෙ නෑ එයා ඇයි ට්‍රිට්මන්ට් මේ විදියට මගහැරියෙ කියලා...
මොනා වුනත් දැන් අපි පරක්කු වැඩි පුතා... "

" පරක්කු වැඩි...... මොකක්ද ඔයා කියන්නෙ ඩොක්ටර්.... "

සාතික් බෙහෙවින් නොසන්සුන් වන විට දූර් ඔහුගෙ අතින් අල්ලගත්තෙ ඇස් වල කදුළු පුරෝගෙන.


🍔 චබී & Mr. පර්ෆෙක්ට් 🥰Donde viven las historias. Descúbrelo ahora