Chapter 32

171 36 0
                                    

😋 #චබී_&_Mr_පර්ෆෙක්ට් 😋

(🤭 ආදරයෙ සොදුරිය නුඹයි මගේ 🤭 )

කොටස........ ( 32 )

" අප්පච්චි.....? "

දූර්ගෙ මුවින් අප්පච්චි යන වචනය පිටවූ සැනින් ඔහු දූර් වෙත හැරුනෙ විදුලියක් වගේ.

😋🍜🍜😋🍜🍜😋🍜🍜😋🍜🍜😋

" අප්පච්චි....!! "

ගාමිණීගේ මුහුණ දුටු පමණින් දූර් ඔහුගෙ තුරුලට පැන්නෙ අවුරුදු ගානකට පසුව. ගුවන්තොටුපළින් පිටත්ව පළමුව දූර්ව හමුවීමට පැමිණි ගාමිණීට ද එය පුදුම තරම් සතුටක් වුණා.

" දෝණි.... මගේ කෙල්ල හොදින් ඉන්නවා නේද... "

" අප්පච්චි මට ගොඩක් සතුටුයි.... යමු අපි ගෙදර යමු අප්පච්චි මට ඔයාට කියන්න ගොඩක් දේවල් තියෙනවා.... "

අප්පච්චිගෙ හදිසි පැමිණිම ගැන සිතමින් දූර් සතුටින් උඩ පැන්නත් ඔහුගෙ සිනහව අතුරුදහන් වුනේ ඉබේටම. ප්‍රධාන දොරටුව වෙත එන සාතික්ගෙ ඡායාව දුටු ගාමිණී දූර්ව පිටතකට ඇද ගත්තෙ කලබලයෙන්.

" ඇයි අප්පච්චි.... "

" දූර් මට වැඩි වෙලාවක් නෑ.... මං කියන දේ හොදට අහගන්න.... ඔයා මාත් එක්ක යන්න එන්න ඔනේ... ඒ වගේම අපි දෙන්නා මුණගැහුනා කියන එක කවුරුත්ම දැනගන්න බෑ... ඔයාගෙ සාතික්ටවත් බෑ.... "

හිනා වෙවි හරි සැහැල්ලුවෙන් වුන්න දූර්ගෙ මුහුණ අදුරු වෙන්න වැඩි වෙලාවක් ගත වුනෙ නෑ. සතුට එක්ක දුකත් ඇයව සොයා එන්නෙ නිරන්තරයෙන්.

" මට තෙරුනෙ නෑ.... අපි කොහෙද යන්නෙ අප්පච්චි....  එතකොට මං ඉන්දියා යන්නෙ නැද්ද..... "

" මට හැම දේම විස්තර කර කර ඉන්න වෙලාවක් නෑ....
ඔයා ඉන්දියා යන්නෙ නෑ දූර් ඒ වෙනුවට ඔයා මාත් එක්කයි එන්නෙ.... හැබැයි ඔයා ඉන්දියා යන්නෙ නෑ කියන එක අපි හම්බවුනා කියන එක අන්තිම දවසෙ අන්තිම මොහොත වෙනකම්ම කවුරුත් දැනගන්න හොද නෑ.... "

ගාමිණී අල්ලන් වුන්න අත ගසලා දාපු දූර් අඩියක් පිටුපසට තල්ලු වුනෙ ඇස් බොර පැහැයට හැරෙද්දී.

🍔 චබී & Mr. පර්ෆෙක්ට් 🥰Where stories live. Discover now