40."Kafes"

2.8K 188 11
                                    

Oy vereni Gece, oy vermeyeni Azra öpsün =)

  Gece, kase içinde yumurtaları nazikçe çırparken kendi kendine mırıldanıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


  Gece, kase içinde yumurtaları nazikçe çırparken kendi kendine mırıldanıyordu. Birazını yere döktüğü süte uzandı, yumurtalara eklediğinde sıra una geçtiği zaman makineyi çalıştıracağımız için bu işi bana bıraktı.

"Fazla pankek yapmalıyız. Tüm ev şu an oldukça aç." dedi Gece.

"Katılıyorum."

Derin, kadifemsi bir ses, çırptığım yumurtaların bulunduğu kaseyi neredeyse düşürmeme neden oldu ama onları tutmayı başardım ve dönerek mutfak kapısına baktım. Bora orada durmuş doğrudan bana bakıyordu. Gözlerinde hoşnutluk duygusu vardı. Dakikalar önce gerçekleşen konuşmanın galibi olduğunu sandığı içindi belki ama asla kazanan o olmayacaktı.

  Başımı hızla çevirip işime odaklandığımda Gece bir bana bir abisine bakarken çikolatalı kurabiyelerden küçük bir ısırık alıp "Siz küstünüz mü?" diye sordu.

  Aynı anda "Hayır." dediğimizde ikimizde birbirimize baktık. Gece gözlerini kısıp bir süre bizi izledikten sonra oturduğu sandalyeden yavaşça indi. "Bir yere mi gidiyorsun?" diye sordum gitmemesini umut ederek.

"Güney'e makyaj yapmam lazım. Yemek hazır olunca geleceğim, Akça abla." deyip zıplayarak koştu ve mutfaktan çıkarak Bora ile beni baş başa bıraktı. Hızla bakışlarımı yumurtaları çırptığım kaseye çevirdim. İşim bittiğinde makineyi kapattım ve tavanın iyice ısındığına emin olduğumda üzerine döktüm.

  Yavaşça yanıma yaklaştı. Göz ucuyla ona baktığımda bakışları yumuşamıştı. Elini uzatıp yüzümü nazikçe tuttu. "Sabah yaşananlar için üzgünüm. Biraz kaba davranmış olabilirim." dedi adeta fısıldayarak.

"Bende üzgünüm." dedim. "Ama yaptıklarım için değil, bu güne kadar yaptıklarını bir an için görmezden geldiğim için." Üzülmemesini umarak söylediğim sözler, kaşlarını çatmasına sebep oldu. Hala bu içinde bulunduğumuz garip bilmeceyi çözmek istiyordum ama bunu yaparken Bora'nın benim için yaptığı fedakarlıkları görmezden gelemezdim.

"Çok değişik bir ilişkimiz var." dedi. Derin sesi nazik olduğu kadar sertti. Yavaşça başımı sallayarak sözlerini onayladım.
 
"Sana katılıyorum ama şimdi beni bırakmazsan pankekler yanacak."

  Ellerini yüzümden çektiğinde pankeki çevirdim ve piştiğine emin olduğumda tabağa koyup yenisini yapmak için hazırlandım. Bora kalçasını tezgaha yaslayıp eliyle kenarları tutarken göz ucuyla, bana bakmaya devam etti.

"Nedense içimden bir his, sabah söylediklerinin peşini bırakmayacağını söylüyor." dedi. Yutkunarak pankeki çevirdim, sözleri kalbimin göğsümde delice atmasına neden oldu. "Haklıyım, değil mi?"

GÜNAHKAR MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin