اقتباس من القادم....
اردف بعصبيه يتلفت حوله خشيه ان يسمعه احد يغمض عينيه بغضب يزفر بضيق...
" قولتلك مش هعرف اقابلك دلوقتي... كلهم هنا مش هعرف اسيبهم واجايلك..."
اخبره كامل بنفاذ صبر...
" أتصرف ...شوفلك اى حجه ..لازم اقابلك ضرورى دلوقتي ونشوف هنعمل ايه "عقد الاخر حاجبيه يساله ...
" هنعمل ايه ف ايه "اخبره بانفعال وخوف من القادم...
" لازم نتصرف .. انا متابع مع.الدكاتره ، بيقولوا حالته مستقره وكده تعبنا هيروح ع الفاضي وممكن يقوم ف اى لحظه "اخبره الاخر ع عجله عندما وجد احداهما يقترب منه...
" هحاول هحاول سلام دلوقتي"ثم اغلق هاتفه سريعا دون اى حديث آخر ...فنظر كامل لهاتفه بسخط ...يستمع لحديث جاسر الحانق قائلا...
" حاسس كده انه هيغدر بينا يحاج...قولتلك من الأول بلاش هو ...ممكن يغدر بينا ف اى لحظه "
شعر كامل للحظه بالخوف من حديث ابنه ولكنه اردف بثقه يبتسم بسمه شيطانه ...
" متخافش .. قبل ما يغدر بينا هنكون بنقرا ع روحه الفتحه "
فابتسم الاخر لتفكير والده يردف بحماس شيطانى ...
" ايوه هو دى الكلام "فنظر الاثنان لبعضهم ببسمه مخيفه حقوده تنم عن قلوبهم المضمره بالحقد والطغيان من أجل فقط الحصول ع المال...
مين دول وايه الحكايه ؟!
وحشتونى اقسم بالله كلكم ووحشتنى الروايه والواتباد ...
_أنا بعتذر جدا عن التاخير بس مش بايدى والله زى ماانتوا عارفين مريت بظروف مرضيه وقاعده فتره ف البيت وبالتالي طبعا الامتحانات شغاله وانا منزلتش ودى كله تراكم عليا ...وحاليا امتحانات الفاينل شغاله ...
_تخيلوا كده امبارح اقعد 6 ساعات قدام مكتب الدكتور ع ندخل نمتحن شفوى سوالين ونطلع نروح معاناه يبنات والله ...معلش لازم اشاركوا احزانى ...😅
_ المهم أنا بشكركم جدا لكل اللى سال عليا واطمنى عليا بحبكم كلكم والله وانتوا اخواتى واصحابي وتسلمولى كلكم ❤️❤️
_ دى اقتباس صغير بنبدا بيه ونشوف مين لسه مستنى الروايه وشمس وسليم واللى هيحصل بين سلمى وادم .. ولو لقيت فيه تفاعل هنزل البارت ع طول
_ انا جايلكم ورقبتى قد السمسمه والله 😂 الفتره دى كلها 3اسابيع واخلص وهظبطكم والله بس استحملونى معلش وادعولى والنبي اخلص بقا😌 وادعوا صيدله تموت 🙂😅
_ ان شاء الله الروايه هتكمل بارت كل اسبوع لحد مااخلص وهنزلكم ع طول باذن الله...
دومتوا سالمين يحبايبى ووحشتنونى كلكم❤️❤️
_ سماح الشيمى ✨
أنت تقرأ
"عشقها صدفه" مكتمله ✨سماح الشيمى
Romance_أعمل ايه انا دلوقتى واتصرف ازاى بس.. يعنى لازم تبوظى دلوقتى... هبطت من سيارتها...وتحركت خطوتين للامام تتلفت يمينا ويسارا بخوف رغم تلك القوه والشراسه التى تتظاهر بها امام الجميع... اقترب من خلفها يحدثها بنبره لبقه مهذبه... يقترب منها بحذر حريصا ان...