0.9

8.9K 1K 1.3K
                                    

Yüksek sesli müzik altında dans eden insanlar bir köşede toplanırlarken Seungmin ve Chan locada içeceklerin içmeye devam ediyorlar, ara sıra Minho hariç diğer çocuklarda kalkıp pistte dans ediyorlardı.

"Şişe çevirmece oynayalım öyleyse," diyerek ortaya fikir atan Changbin oldu, herkes de onaylayınca Minho içtiği sodanın şişesini araya koymuş, döndürmüştü. Sırayla herkese tek tek gelirken herkesten bir cesaret gösterisi veya itiraf dökülüyordu.

Şişe Seungmin ve Felix arasında kaldığında Felix cesaret kelimesini duyar duymaz gülümsedi. "Chan hyungun kucağına çık."

"Felix!" dedi Seungmin bir yandan panikleyip bir yandan da arkadaşını uyarırken. "Düzgün bir şeyler söyle."

"Oooff! Siz de hiçbir şeyi yapmıyorsunuz!" dedi Hyunjin. "Yan yana oturdunuz gerim gerim gergin olduğunuz buradan belli, sanki zorla getirilip oturtuldunuz. Evli değil misiniz abi, ne olursa olsun evlisiniz."

Seungmin iç çekip şakaklarını ovuşturmuş, Chan'a dönmüştü. Chan sorun yok anlamında başını sallarken "Şu adamın gözü yarım saattir sizde," diyen Minho ile beraber ikisi de bar tezgahını orda oturan adama bakmıştı.

Aldığı onay derin bir nefes vermesini sağlarken Seungmin yerinden kalktı ve Chan'ın tek dizine oturarak kolunu boynuna sardı, Chan da elini onun beline dolamış "Devam et," diyerek arkadaşına bakmıştı.

Minho sırıtarak şişeyi çevirdiği zaman bir sonraki el Minho ve Changbin arasında durmuş, Changbin'den gelen "Geldiğimizden beri pişmiş kelle gibi sırıtarak kimle konuşuyorsun?" sorusuna gülerek "Flörtüm canım," diye düz bir yanıt vermişti.

Chan şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı. "Sen hangi ara flört yaptın ya?"

"Yaptım bir ara." dedi Minho, şimdi gidip de Chan'a kardeşin, yani sözde kuzenimiz benim flörtüm diyemezdi. Konunun kaynaması onun kaçış yolu olurken oyunun elleri devam ediyordu.

Seungmin, Chan'ın dizinde oturduğu gerçeği ve beline sarılı olan el sayesinde kesik kesik nefesler alırken bu adamla evli olduğu gerçeği onu biraz daha heyecanlandırıyordu. Jisung, Chan'a baktı. "Seungmin'i öp, yanağından."

En azından dudağından değildi, Chan Seungmin'in kafasını sallaması ile başını çevirip dudaklarını yanağına bastırmış, uzun bir öpücük bırakıp geri çekilmişti. Changbin güldü. "Bizim sayemizde magazine fotoğraf da veriyorsunuz, güzel."

Seungmin yüzünü buruşturdu. "Çok komik hü."

Jisung dil çıkardı. "Hüüü."

Chan kendini tutamadan onların bu hallerine gülmüş, bir süre sonra ilk kalkan Changbin ve Felix olmuştu. Seungmin, Felix'in giderken attığı fotoğrafa sırıtarak baktı.

Chan ile o bir konu hakkında gülerlerken Felix onların fotoğrafını çekmişti gizlice, kucak kucağa olmaları önemli değildi gecenin bir yarısı barda ve eğleniyordu.

"Bunu paylaşacağım," diyerek Chan'a çevirdiğinde Chan sırıttı. "Annenin kalbine inmesin? Gerçi burayı da basabilir."

Güldü. "Bak işte o son ihtimal çok olası."

Keyifle kıkırdayıp sosyal medya hesabına girmiş, Chan ile olduğu birkaç fotoğrafı seçmişti. Chan'ı etiketleyip açıklama için emoji seçerken "Siyah kalp," dedi Chan çenesini Seungmin'in omuzuna koyup.

Seungmin başını sallayıp siyah kalbi koyup paylaşmış, telefonunu cebine koymuştu geri. Minho ve en son Hyunjin ile Jisung da kalkarken ikisi en sona kalmış, geç saat olmasını umursamadan sohbet ediyorlardı.

cheer up, seungchan ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin