0.21

277 38 54
                                    

Kim Seungmin'den

Minho pirinç tanesini alırken derin bir nefes verdim. Tam o anda birçok farklı duyguyu aynı anda yaşıyordum, nasıl hissedeceğimi bilmiyordum. Kendime engel olamayarak dudaklarına bakmaya başlamıştım. Bakmayı bırakamıyordum, o da bunu fark etmiyordu!

Ne kadar yumuşak göründüklerini ya da ne kadar öpülebilir olduklarını daha önce hiç fark etmemiştim. Bunları düşündüğümü fark edince yanaklarımın daha da kızardığını hissetmiştim, delirmek üzereydim. Ama sonrasında tek bildiğim şey dudaklarımın onun dudaklarının üzerinde olduğuydu. Kendimi durduramıyordum, ne yapacağımı da bilmiyordum.

Nasıl hissettiğimi nasıl kontrol edeceğimi bilmiyordum, midemde kelebeklerin defalarca kanat çırptığını hissediyordum. Nazik bir şekilde davranıyordum, kollarımı boynuna doladım. Gergindim, nabzım daha da yüksek hızla atmaya başlamıştı bile.

Durmak üzereydim ki Minho dudaklarını benimkine daha çok bastırıp beni kendine çektiğinde, sıcak ve yumuşak dudaklarını benimkilerine iyice bastırmıştı, ağzını sadece dilimi içeri almak için açmıştı ve dikkatlice benimkiyle oynuyordu.

Minik bir inilti bıraktığımda beni kaldırdığını hissettim, hâlâ dudaklarımı öperken kollarını etrafima sarmıştı. Her parçasının tadını çıkarırken, hızla odama girdi ve beni dikkatlice yatağa yatırdı...

***

Bacaklarımdan gelen bir acıyla uyandım, çıplak tenime dokunan soğuk esintiyi hissederek yorgun bir şekilde gözlerimi açtım. Çılgınca gözlerimi karşımdaki kişiye çevirdim Minho yanıma yatıyordu ve.. çok geçmeden kollarının beni sardığını fark ettim.

Minho'yu uyandırmamaya çalışarak olduğum yerde dikkatlice oturdum. Sonrasında bir iç çektim, önceki gecelere ait anılar aklıma geldikçe yüzüm tekar ısınmaya başlamıştı. Benden büyük olana baktım, güzelliği ile büyülenmiştim.

Kalkıp onu uyumaya bırakmaya karar verdim, etrafa baktığımda kıyafetlerimiz odanın her tarafına dağılmış olarak gördüm. Tüm kıyafetleri toplayıp yıkamaya attım.

Üzerimi değiştirdikten sonra  Minho'nun giymesi için gardırobumdan birkaç kıyafet çıkardım ve uyandığında giymesi için komodinin üzerine koydum.

Dairemi temizlemem gerekiyordu. Oturma odasına girdim, paket yemeklerden arta kalanlar hâlâ etraftaydı. Sıkıntıyla nefes verdim.

Hâlâ yenilebilir olanları buzdolabına kaldırırken diğerlerini çöpe attıktan sonra kahvaltıyı hazırlamaya başladım.

Daha doğrusu kahvaltıda ne yapacağıma karar vermeye çalışıyordum. Görünüşe göre dün pek bir şey yememişiz, neyse... Biraz taze pirinç ve omlet pişirmeye başladım.

•Bounded•
21. Bölüm Sonu

-10.09.2022-

ÖHÖ ÖHÖ

Bounded | 2Min [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin