Han Jisung'dan
"Ne demek bana Minho'yu geri veremezsin, lanet olsun Hyunjin o benim erkek arkadaşım!" diye bağırdım telefona. Hyunjin Sinirli bir şekilde, "Çünkü onu hak etmiyorsun Jisung ve beni aramaman konusunda ne demiştim? Seni tüm numaralarından engellemek zorunda kalıyorum!"
Güldüm "Bak Hyunjin, Minho'yu alırsam Seungmin'ini geri alabilirsin bu mükemmel-" Hyunjin sözümü kesti, "Onu senin gibi geri istemiyorum... Kapatıyorum." deyip aramayı sonlandırdı.
Hwang Hyunjin günlerini saymaya başla. Sıkıntıyla yüksek sesle inledim ve yatağa uzandım. Tüm anılar bir bir aklıma geliyordu, çok kötüydüm ve Minho'yu geri istiyordum.
Tekrar benim olmalıydı! Doğru? Tabii ki ona çok bağlıydım, o dünyadaki en mükemmel insan, sıcaklığı ve sevgisi çok güçlüydü.
Onu geri kazanmam gerekiyordu ama nasıl?
Tam o sırada Instagram'dan bir bildirim geldi, yeni bir hesap açmıştım, çünkü daha önce beni engellemişti, böylece onu bu hesaptan böyle takip edebiliyordum.
minholuvscats
28 Beğeni
Bu bir randevu mu ?¿ @seungminn.eee
seungminn.eee : shhhhhh-> minholuvscats: ;)
daha fazla yorum görüntüle
Telefonumu yere fırlattım, Kim Seungmin. Adı kafamda defalarca tekrarlanıyordu, ondan nefret ediyordum. Her şeyi mahvetmişti. Bu yüzden hayatının cehenneme dönmesini sağlayacaktım.
Seo Changbin'den
"Bebeğim~ buraya gel sana gösterecek bir şeyim var," diye Felix'e seslendim, "Evet bebeğim ne oldu?" dediğinde yanına ilerledim yürüdüm, alnına küçük bir öpücük kondurup kucağıma çektim.
Telefonumu çıkarıp Instagram'ı açtım ve az önce gördüğüm gönderiyi açım Felix'e gösterdiğimde ağzını sonuna kadar açmıştı.
"Bebeğim sonunda! Onları birlikte görmeliyiz..." omuz silktim "Lixie muhtemelen daha yeni bir araya geldiler-"
Telefonum çalmaya başladı, telefon Felix'in elinde olduğu için o cevaplamıştı.
Changbin: Selam?
Chan: SİKTİR MINHO KENDİNE BİR ERKEK ARKADAŞ BULMUŞ. INSTAGRAM'INDA GÖRDÜNÜZ MÜ!?!AMA NEDEN OKULA GİTTİĞİM KİM SEUNGMIN İLE OKULA GİTTİĞİM VE ONUNLA ÇALIŞTIĞIM VE NASIL BİRBİRLİKTE OLDULAR
Changbin: Ne... Kötü mü? Okul? İş? Instagram?
Chan: Üzgünüm, Minho'nun bu sabah bana yalan söylediğini hatırladığımı düşünerek açıkça yayınlamasına şaşırdım.
Felix: Hey Chan sakin ol broski.
Chan: En yakın arkadaşım erkek arkadaş ediniyorsa nasıl sakin olabilirim, ya ona yine bir şey olursa...
Changbin: HAYIR! Ayrıca Seungmin'i de tanıyoruz, iyi birine benziyor.
Chan: Biliyorum... ama kötü bir şey olmasını istemiyorum
Felix: Biliyorum...hiçbirimiz istemiyoruz ama bence iyi olacaklar...
Changbin: Hey, vardiyandan sonra bize gel... bedava pizza? Hmm?
Chan: Kesinlikle, ben de aperatifleri getireceğim.
Felix: Güzel!
Changbin: O zaman her şeyi konuşuruz tamam mı?
Bang Chan'dan
Nefes alıp, telefonumu bir kenara koydum, başımın şakaklarını ovuşturdum. Yüzümden tekrar boncuk boncuk terler düştüğünü hissettim. İş sıkıcıydı, her zaman öyleydi, hayatta hiçbir yere varamıyordum, ofis hayatı kesinlikle bana göre değildi.
Muhtemelen sonunda ben de Lix'in ve Bin'in yerinde Jeongin'le olacaktım, onlar Jeongin'i sevmişlerdi, onu her zaman sevgiyle karşılamışlardı.
Minho'ya bu gece evde olmayacağımı, söylemek için masama bir not yazdım...
Son zamanlarda her şey için stresliydim Minho için paranoyak olmaktan kendimi alamıyordum. Seungmin ile ilgisi olduğundan mı bilmiyorum ama kötü bir şeyler olacakmış gibi hissediyordum. Neyse tanrı bilir ne olacağını.
Öğle yemeği molam bittiği için tekrar odaklanmaya çalışarak bir su şişesinden bir yudum içip, yemeğimin az yenmiş bir kısmına baktım. Kutuyu tekrar kapatıp çantama koyarken kıkırdadım.
seungminn.eee bir gönderi paylaştı
•Bounded•
24.Bölüm Sonu-08.10.2022-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bounded | 2Min [✓]
Fanfiction❝Hayatın iniş ve çıkışları vardır. Ne yazık ki Minho ve Seungmin birbirlerini kaybettiler. İkisinin de farklı istekleri vardı ama ayrı olduklarında, eski hayatlarına geri döndüklerinde her şey değişmişti. Başlangıçta herşeyin böyle olmasını istiyor...