Seo Changbin'den
Sevgilimin orada yatışını izliyordum, yüzü rengini kaybetmişti, yanakları parlak değildi, göz kapaklarındaki yorgunluk belli oluyordu. Onu böyle görünce de kalbim sızlıyordu.
Ona biraz daha yakınlaşıp, soğuk ellerini ellerim arasına aldım, başımı göğsüne yasladım, içindeki küçük bir yaşam belirtisi olan zayıf kalp atışlarını duyabiliyordum.
Sadece onu canlı ve iyi istiyordum, yıllar önce aşık olduğum, komik tuhaflıkları olan Felix'i geri istiyordum. Şu an onun yerinde olmak için her şeyimi verebilirdim.
Dans bölümünde erkek arkadaşım, şu anda profesyonel dansçı olmaya çalışan erkek arkadaşım, sürekli hareket halinde olduğu için bir türlü ara veremediğim erkek arkadaşım.
Yorgundu, yatıyordu, tek bir kası bile kıpırdamıyordu, durumu gördükçe kalbim daha çok ağrıyordu. Normalde uyurken bile hareket etmeye devam ederdi.
Felix'i şu anda Felix yapan tek şey çilleriydi, çillerini severdim, çillerinin büyüdüğünü biliyordum ama onlara bayılıyordum.
Basmakalıp bir aşkımız yoktu, ağırdan almıştık, diğer çiftler gibi değildik ama çoğumuzun olduğu gibi arkadaştık, hatta en iyi arkadaşlardık ama bir şey ateşlenmişti, şu anda sahip olduğumuz kıvılcım.
"Felix... lix beni bırakamazsın, değil mi?" Battaniyesine kafamı koyup ağlamaya başladığımda, aniden monitörü biplemeye başlamıştı, gözlerim sesten dolayı büyümüştü ve her şey bulanıklaşmaya başlamıştı.
Hwang Hyunjin'den
Odamda oturuyordum, günümü şu anki en iyi arkadaşım Seungmin ile geçirmiştim. Birlikte yaşama fikrini konuşmuştuk çünkü hem daha ucuz olurdu hem ikimiz de yalnızdık.
Ama şu anda değil, ikimizin de gerçekten gerekli parası yoktu, şimdilik en iyi arkadaşıma kavuştuğum için çok daha mutlu ve memnundum.
Bazı öpüşmeler veya bunun gibi şeyler dışında paylaştığımız tüm eşyaları yerlerine geri koydum, biz sadece arkadaştık ve bu sorun değildi, günün sonunda her zamanki gibi en iyi arkadaşlar olmuştuk.
Tüm anılara dalmaya başladığımda gülümseyip kafamı salladım.Yatağıma uzanacağım sırada biri beni aramaya başlamıştı. Telefonumu elime aldığımda Han Jisung olduğunu gördüm.
Jisung'la o kadar yakın değildik, ama Seungmin'den ayrıldığımdan beri özellikle zihnimi rahatlatmak için onunla birkaç kez yatmıştım. Dürüst olmak gerekirse, genci gerçekten umursamıyordum.
Kendi kendime homurdanarak "Seks isterse bu duvarı yumruklarım." diye mırıldandım yanlış anlaşılmasın o iyiydi ama onu çok iyi tanımıyordum ve sadece seks için kullanmak istemiyordum. Bu yanlıştı, yani öyle hissediyordum.
"Merhaba...?"
"Senden bir iyilik isteyebilir miyim Hyunjin?"
"Seks yapmak istiyorsan, hayır ilgilenmiyorum." dedim somurtkan bir ses tonuyla.
"Hayır hayır istediğim bu değil ama bu iyiliği yaparsan sana karşılığında bir şey veririm..."
"Peki, ney ve anlaşmanın diğer ucunda ne var?" diye sordum.
•Bounded•
16. Bölüm Sonu-30.08.2022-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bounded | 2Min [✓]
Fanfiction❝Hayatın iniş ve çıkışları vardır. Ne yazık ki Minho ve Seungmin birbirlerini kaybettiler. İkisinin de farklı istekleri vardı ama ayrı olduklarında, eski hayatlarına geri döndüklerinde her şey değişmişti. Başlangıçta herşeyin böyle olmasını istiyor...