Yeni Yıl Öpücüğü
Minho ve Seungmin yine Chan'ın partilerinden birindeydiler... Neyse ki onlar yılın gelmesini beklerken sarhoş değillerdi, ikisi koltukta oturmuş sarılıyorlardı. Çok huzurlu ve sessizlerdi yüksek sesli müziği ve çığlıkları görmezden gelirsek.
Chan oldukça popüler bir insandı, üniversiteden sonra bile, birçok yakın arkadaşı vardı, yani her zaman farklı işlerden veya hobilerden büyük bir arkadaş kalabalığına sahip olacaktı. Şu anda ise içki içip Dj'lik yapmakla meşguldü.
Çiftin ortak noktası, her ikisinin de oldukça çekingen insanlar olmasıydı. Özellikle de yeni insanlar karşısında, bu yüzden bir şeyler yanlış giderse partinin koruyucusu olmaya karar vermişlerdi.
Chan kısa bir süre önce -Noel'den önce- yeni bir daire almıştı, daha önce Minho ile paylaştığı daireden çok daha güzel.
Sıkı çalışmasının, birden fazla garip işlerden sonra sonunda istediği gibi bir ev almıştı.
Mekanla ilgili bir başka güzel şey de balkondu, bir ekstraydı ama muhteşem bir manzarası vardı, Minho bir saatten az bir süre sonra yeni yılın yaklaşması nedeniyle patlamaya başlayan ani havai fişeklerle irkildi.
Seungmin bir kolunu erkek arkadaşının beline sardı, onu sakinleştirmeye ve sırtına daireler çizmeye başladı, başını Minho'nun omzuna yaslayıp gözlerini kapadı, yüksek sesli müziğin arasında yapabileceği tek şey buydu.
Zaman Minho'nun düşündüğünden daha hızlı geçmişti, 11:55 yeni yıla tam beş dakika kalmıştı. Minho Yeni Yıl Öpücüğü vermenin klişe olduğunu biliyordu ama bu onun erkek arkadaşından bir tane istemesine engel olmazdı, gözlerini boş balkona çevirdi.
Dışarı çıkmak için cesaretini toplayarak dikkatlice Seungmin'in elinden tuttu ve balkona çıkardı, neyse ki havai fişeklerin görüntüsüyle birlikte manzara güzel görünüyordu.
Geri sayım başladığında ikisi birbirine bakmaya başladı, içerideki televizyondan gelen seslerle gülmeye başladılar. İkisi dışarıda olduğu için sesler daha az geliyordu. Sadece birlikte olmaktan zevk almaya baktılar ve önemli olan da buydu.
"10"
Minho, Seungmin'i kollarıyla sarmaya başladı.
"9"
Seungmin de bununla kızarmaya başlamıştı.
"8"
İkisi bu kadar çabuk utanmalarıyla birbirlerine gülümsemeye başladılar.
"7"
İkili uzun süre gözlerini birbirlerine kenetledi. Birbirlerine sevgi ve tutkuyla bakmaya devam ettiler.
"6"
Seungmin kollarını büyük olanın boynuna dolamasıyla Minho'yu nefes nefese bırakmıştı.
"5"
İkili yüzlerini birbirlerine biraz daha yakınlaştırdı.
"4"
Minho, bu Yeni Yıl Öpücüğünü mahvetmemek için zar zor bekleyip gencin gözlerinin içine bakmaya devam etti.
"3"
Seungmin'in vücudu paniğe kapılırken nefesinin yoğunlaşmaya başladığını hissediyordu.
"2"
Minho biraz daha yaklaştı..
"1"
Seungmin öpücüğü bekleyerek gözlerini kapattı.
"0! Yeni Yılınız Kutlu Olsun!"
Minho dudaklarını Seungmin'in dudaklarına bastırdı. Seungmin yavaşça ama sevgiyle öperek karşılık verdi. Arka planda havai fişekler patlamaya başladığında, ikisi tutkuyla öpüşmeye devam ettikler, sanki bir sonsuzluğun içindeymiş gibi hissediyorlardı. Seungmin, Minho'yu biraz daha kendine yaklaştırdığında Minho daha sıkı tutup öpmeye devam etti.
•Bounded•
Bölüm Sonu-08.01.2023-
Bitti.. neyse görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bounded | 2Min [✓]
Fanfiction❝Hayatın iniş ve çıkışları vardır. Ne yazık ki Minho ve Seungmin birbirlerini kaybettiler. İkisinin de farklı istekleri vardı ama ayrı olduklarında, eski hayatlarına geri döndüklerinde her şey değişmişti. Başlangıçta herşeyin böyle olmasını istiyor...