0.04

413 47 33
                                    

Lee Minho'dan

"Seungmin? Bu sen misin?" Yüzüne baktım, hâlâ Seungmin'e benziyordu ama söylemeye cüret edebilsem daha yaşlı, daha olgun ve daha çekici derdim.

"Üzgünüm Minho uzun zaman oldu ama.. Selam?" O olduğu gerçeği beni şaşırtmıştı, elbette Jisung'un onu gündeme getirdiği zamanlar dışında onun hakkında pek düşünmemiştim ama bu bir sürprizdi.

"Seni bir süredir görmedim... seni buraya getiren ne Seungmin?" Kim Seungmin olduğu inandığım hâlde, hâlâ aşamamış bir şekilde konuşmayı denemiştim.

Başını salladı ve dudaklarını sıkıca birbirine bastırırken okunamaz bir ifade takındı, "Sadece stres atman gerekiyor, peki ya sen Minho?"

"Ben- ben sadece evden kaçmaya ihtiyacım vardı... anlıyor musun?"

Daha genç olanın başını salladı, sonra kim bilir ne için yenilgiyle iç çekti, sonra sadece başka bir alçak inilti çıkararak kaşlarını çattığını gördüm.

Başımı sallayıp tekrar önüme döndüm, özür dilemesiyle tekrar başımı kaldırdım "Ah pardon, çok işim var derken yalan söylemiyorum..." diye mırıldandı.

Küçük olana üzüldüm, "İşte numaram... Bir süre önce değiştirdim, mesaj at tamam mı?"

Seungmin, telefonuna rakamları girerken başını salladı, farklı bir telefonu vardı: belli ki bir yıl oldu ama daha yeni akıllı telefon modellerinden biriydi.

Onunla ilk tanıştığım andan beri benimki hala elimdeydi, benimki de kötü değildi, yine de iyiydi ve neden bir model daha yükseltmeye ihtiyacım olabileceğini düşünmemiştim, bu telefonu sevmiştim.

"Minho..."

"Evet?"

"Eve güvenle git..."

"Sen de Seungmin."

Sözlerine hafifçe kızardım, ağzından çıkan cümlelerle irkildim, aramızda bir şeyler farklı hissettirmişti, kötü anlamda değil, ama farklı hissettirmişti.

Bana el sallarken biraz utangaç tepkisini izledim, ona gülerken biraz garip hissediyordum ama bir yıl olmuştu değil mi? Yine de aramızdaki aynı hava hâlâ rahatlatıcıydı.

O tam tersi yönde yürürken ona el salladım ve ben de aynısını yaptım.

Benim ve Jisung'un dairesine gitmek için şehrin içinden geçtim ama Y/n'yi aklımdan çıkaramıyordum, ona inanmış mıydım?

Ama ona yüzde yüz güvenemeyeceğimi biliyordum, bu yüzden söylediklerinin gerçekten doğru olup olmadığını görmenin bir yolunu bulmalıydım.

Ama sonra Seungmin ile kısa kısa bir konuşma yapmıştık, şimdi anlamıştım onun ne kadar olgun göründüğünün, çok çekiciydi.

Ama yine de bir yıl önce tanıştığım Seungmin'in aynısı gibi görünüyordu, kalbimi attırdı ama onun bir erkek arkadaşı var değil mi? Benim de...

Onu düşününce ruh halim düştü, onu çok sevdim ama bana asla yapamayacağını düşündüğüm şeyler yaptı.

Düşüncelerim Seungmin'e döndü, onu en son gördüğümden bu yana bir veya daha fazla yıl geçmişti ama neden şimdi onu gördüm? Neden daha önce değildi?

Daha kesin olmak gerekirse, onunla daha erken bir zamanda tanışabilirdim ama kader neden şimdiyi seçti? Kader olduğundan değil, değil mi?

Eve vardığımı farkettiğimde, her şeyden dolayı kafam hâlâ karıştı, bir iki saat daha uzak kalmak istiyordum ama vücudum o kadar bitkindi ki eve gitmeye karar verdim.

Merdivenlerden ikinci kata çıkıp, 8 numaralı daireye ulaşıp, kapıyı açtım, açtığımda bir takım sesler duymaya başlamıştım.

Sesler Jisung'a aitti, iniltileri odayı doldurmuştu ve ben sadece "Ne sikim?!" diye düşünebiliyordum ve duyduğum şeyin benim duyduğum şey olup olmadığını kontrol etmek için kulaklarımı ovuşturdum.

Sadece onun sikildiğini görmek için ikimizin ortak odasına doğru ilerledim. Hwang Hyunjin tarafından? Ama o Seungmin.. Kim Seungmin ile çıkmıyor muydu?

Kafamdan o kadar çok soru ve düşünce geçiyordu ki Jisung'un ne dediğini anlayamıyordum.

"Ben-göründüğü gibi değil... Bu gece Chan'da kalacağını söylediğini sanıyordum..."

•Bounded•
4. Bölüm Sonu

-03.08.2022-

Bounded | 2Min [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin