İlk Noel
Noel arifesinin akşamıydı. Şu an itibariyle Seungmin çılgınca sevgilisi Minho için bir Noel hediyesi arıyordu. Bu birlikte geçirdikleri ilk Noel olacaktı, birkaç aydır -tam olarak 8 aydır- birlikteydiler ve şu an Seungmin alışveriş merkezinde panik içindeydi. Noel'i arkadaşlarıyla, Chan'ın apartman dairesinde geçireceklerdi, çok heyecanlıydı, arkadaşları için alışverişini önceden bitirmişti ancak kendi erkek arkadaşına ne alacağını bulamıyordu.
Tatlı bir latte içerken gezinmeye devam etti, sıcaklık üşümüş midesini dolduruyordu. Şimdi dışarıdaydı ve hayvan barınağında dikkatini çeken bir şey görmüştü, bu ilginç olabilirdi, Seungmin Minho'nun evcil hayvanlarla arasının iyi olduğunu biliyordu ve özellikle bir kediyle büyüdüğü için kedilere karşı bir bağı olduğunu da biliyordu. Seungmin hiç düşünmeden ne yapabileceğini görmek için içeri girmişti.
Minho dans stüdyosunda yılın son vardiyasındaydı, kısa süre önce küçük bir stüdyoyu devralmıştı, bu artık hem kalıcı hem de zevk alabileceği kalbini tamamen dolduran tutkulu bir iş haline gelmişti.
Minho yorgun ve bitkin düşmüştü. Yakın zamanda Seungmin'le birlikte yaşamaya başlamışlardı, aslında Minho'nun tek yaptığı Seungmin'in dairesine taşınmaktı -ki bu çok güzeldi- ve şimdi Minho erkek arkadaşıyla yaşaması daha kolaydı.
Bu zaman çerçevesinde ikiside araba kullanmayı öğrenmişlerdi ve artık otobüs beklemek zorunda kalmıyorlardı. Mutluydu her şey yolunda görünüyordu. Bu ayı, aslında bu yılı Seungmin'e nasıl aşık olduğunu düşünerek geçirmişti. Şimdi de Seungmin'in Noel ağacını süsülerken ve Felix'le beraber kurabiye pişirirken nasıl görüneceğini düşünmekle meşguldü.
Minho yeni Noel ağacını daireye taşıdığında Seungmin'in gözleri parladığını. Aslında sahte bir ağaç olmasına rağmen Seungmin'in dünyadaki en mutlu insan gibi görünebileceğini. İkiside ağacı çılgınca süslerle süslemeye başlarken. Süsleme bittikten sonra küçük oda artık ağaç sayesinde büyülü gözükecekti. Minho yıldızı koyarlarken ellerini birbirlerine geçirdiklerini düşünmeye devam ederken kendi kendine gülmeye başladı, eğer biri onu görseydi delirmiş olabileceğini düşünürdü. Arabayı park etti, bu yılki Noel kendini özel, sıcak ve sevgi dolu hissettiriyordu. Arabadan indi ve binaya girip kendi dairesine girdiğinde burnuna güzel kokular gelmeye başlamıştı.
Seungmin ona sıcak bir kucaklama verdikten sonra dudaklarına bir öpücük konurdu. Seungmin bugün izinliydi. Noel için bir hafta izinliydi. Seungmin bunu kullanmış ve hazır yemek yemektense yemek pişirmek için ve evi temizlemek için zaman bulmuştu.
Seungmin hevesli bir şekilde "Bekle- yemek yemeden önce sana Noel hediyeni erkenden vermek istiyorum..." dediğinde Minho oturma odasındaki kanepeye oturup Seungmin'in geri gelmesini beklemeye başlarken sadece başını salladı. Seungmin, küçük gibi görünen ancak tutmakta zorlandığı oldukça ağır bir kutuyu taşıyarak yanına gelmişti. "Umarım seversin..."
Işıltılı ve altın renginde bir kutuydu üzerine de beyaz bir fiyonk vardı. Minho'nun tepkisini merak ederik ona uzattı. Minho kutuydu aldı ve incelemeye başladı. Bir takım sesler duyuyordu ama ne olduğundan pek emin değildi.
Seungmin'e bir kez daha baktı, derin bir nefes alıp kutuyu açtı içindeki gri çizgili kediyi gördüğünde şaşkınlıktan ağzı açılmıştı. Hemen içinden çıkarıp sarılmıştı kediye. Seungmin bu anın fotoğrafını çekmekte hızlıydı bu hallerine gülümsemeden edemiyordu.
"Ne diyeceğimi bilmiyorum Seungmin, bu senden sonra alabileceğim en iyi hediye..."
"Artık bir ebeveynsin Minho!" Seungmin şaka yaptığında aldığı tepkiden memnundu, Minho başını salladı "Hayır- biz ebeveyniz Seungmin!" Gözleri yavru kedi ve sevdiği ile arasında gidip geliyordu.
•Bounded•
Bölüm Sonu-08.01.2023-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bounded | 2Min [✓]
Fanfiction❝Hayatın iniş ve çıkışları vardır. Ne yazık ki Minho ve Seungmin birbirlerini kaybettiler. İkisinin de farklı istekleri vardı ama ayrı olduklarında, eski hayatlarına geri döndüklerinde her şey değişmişti. Başlangıçta herşeyin böyle olmasını istiyor...