0.19

236 37 15
                                    

Kim Seungmin'den

Saat 6:30'du ve oldukça yorgundum ama bugün işe gitmem gerekiyordu. 19.00' da başlıyordu, bu gece birkaç vardiyayı tamamlamam gerektiğini biliyordum, bu yüzden bugün ne kadar yorgun olursam olayım kurtulamadım.

Bu gece restoranda üç kişiyle daha çalışacağımı biliyordum, tanıdığım ama nadiren konuştuğum iki kişi ve yardım etmem gereken yeni bir elaman.

Harika. Yardım etmem gereken yeni bir elaman, bugün epey meşgul olacaktım, saatime baktım, yeni elaman gecikmişti, bu kişi daha tanışmadan bile sinirlerimi bozuyordu.

Kapının zili çaldığında, kapının önünde duran yarı ıslak birini gördüm. Patronum ona doğru yürüdü ve ıslak figür birkaç kez eğildi, ayrıca geç kaldığı için özür dilediğini duydum.

Bir çiftin siparişlerini almak için hızlı bir şekilde not etmek için uzaklaştım. Bitirdikten sonra patronum bana doğru yürüdü, olacaklar için kendimi hazırladım.

"Seungmin-ah, her zamanki gibi harikasın, iyi çalışmaya devam et, maaşına bir ikramiye koyacağım." durakladı, başımı salladım, sempati ve minnettarlıkla eğildim, bunalmıştım.

Devam etti, "Ah, yeni elamana yardım etmelisin, adı Lee Minho, iyi yapacağını biliyorum. Teşekkür ederim Seungminnie" Tanıdık isme gülümseyerek başımı salladım.

Yarı kuru tanıdık kişinin yanına gittim, saçlarını kurutmaya çalışmasını izledim, beni farketmesi için öksürdüm ama duymadı, bu sefer daha yüksek sesle öksürdüm, bu onu ürkütmüştü.

Beni karanlıkta gördüğünden şüpheliydim, eğilip konuşmaya başladı, "Sanırım bana yardım edecek olan sizsiniz, Bayan Song öyle dedi, ben Lee-""

Hızla onun sözünü keserken aynı anda ışığı açtım, sersemlemiş büyüğüme gülümseyerek, "Lee Minho, biliyorum: beni tanıdın mı?" Güldüm, kaşlarını kaldırdı ve rahat bir nefes verdi.

"Minnie aman tanrım, bir yabancıyla sıkışıp kalacağımı sanıyordum!" Diye bağırdı ve bana sarıldı, yanaklarım parlak bir kırmızı tonuna büründüğünü hissedebiliyordum. Ne olduğuna anlam veremedim, kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı.

Minho beceriksizce uzaklaştı "Aha bunun için üzgünüm - bir daha hata yapmayacağım." dedi, başımı salladım, ona sırtımı dönerek elini göğsümün üzerine götürdüm, hala kalbimin tehlikeli bir şekilde attığını hissediyordum.

Bir nefes verdim ve Minho'ya siparişleri nasıl alacağını, boş tabaklar ve bardaklarla ne yapacağını öğreterek, küçük çocuklara boyama kağıtları ve boya kalemleri vermesini söyleyerek siparişleri almaya başlamsı için beni takip etmesini işaret ettim.

Her şeye başını salladı, onu çalışmaya başlaması için gönderdim ve bana bu konuda bir şeye ihtiyacı olup olmadığını sordum. Neşeyle siparişler alıp restoranın çevresindeki küçük işleri yaparken onu izledim.

Birdenbire tabakların kırıldığını  duyduğumda, kalp atışlarım ve gözlerim Minho'ya döndüğünde, yanlışlıkla kirli bulaşıkları yere düşürdüğünü görmüştüm.

Bu çok kötü bir suç değildi, ancak buranın sahibi Bayan Song, yemeklerinin kırılıp yere düşmesinden çok mutlu olmayacaktı. Müşterimin siparişini çabucak yazıp iş arkadaşıma verdim.

Panik içinde hızla Minho'ya koştum, Minho'nun tabakları kırdığını Bayan Song'a söyleyemezdim, Bayan Song'un tabakların kırıldığını görmeden geldim.

Bayan Song sert bir sesle "Bay Lee ne yaptınız?!" dedi, Minho'nun cevap vermesine izin veremeden araya girmeye başladım "Benim hatam, bu bir kazaydı, çok fazla tabak taşıyordum ve bir tanesi yanlışlıkla düştü, Minho burada sadece yerleri temizlememe yardım ediyor."

Bayan Song kaşını kaldırdı ve başını salladı, yarı gülümseyerek mutfağa geri yürürken, Minho sessizce teşekkür etti ve kırık Çin parçasını temizlememe ardından çöp kutusuna koymama yardım etti.

Başımdan akan ter damlalarını silerek geri çekildim.

•Bounded•
19. Bölüm Sonu

-09.09.2022-

Are you falling in love

Bounded | 2Min [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin