0.02

539 53 27
                                    

Kim Seungmin'den

Kendimi Seul'deki tanıdık parkın bankında otururken bulmuştum. Travmatik olsun ya da olmasın birçok harika anı barındırıyordu burası.

Hala yağmur yağıyordu, bu yüzden ıslanmaya devam ediyordum, bir parçamı kaybetmiş gibi hissediyordum üzülmemem gerekiyordu ama gene de üzülüyordum göğsüme bir hançer defalarca saplanmış gibiydi.

Derin bir nefes verdim ama o nefesi geri almak bile bana zor gelen bir şeydi şu an, oturana kadar etrafımda kimlerin olduğuna dikkat etmeden yüksek sesle bağırdım.

"Kötü gün ha?" demişti tanıdık bir ses.

"Öyle denilebilir." diye cevap verdim ve yanıma oturan kişiyi görmek için yan tarafıma döndüm ama o gitmişti, sesi oldukça derindi.

Nereye gitti diye bakındım ama ters istikamete gitmiş gibiydi, yağmurdan gözlerimi ovuştururken ayağa kalkıp peşinden koşmaya çalıştım.

Benim çalıştığım kafeye girdi ve içeri girdi, onu takip etmeye çalıştım, biraz ürkütücüydü ama yine de yapmıştım.

Arkasında bana dönük oturuyordu, yağmurda koştuğum için derin bir nefes aldım, genellikle böyle şeyler yapmazdım, ama bu sefer nedenini bilmediğim bir şekilde yapmıştım.

Derin sesi tekrar duymak için tanıdık yabancıya dokundum.

"Beni takip etmene sevindim, Seungmin."

Arkasını döndüğünde gördüğüm kişi tarafından irkildim, önümdeki masaya geçip oturdum,  bu adamla daha önce tanıştığımı fark ettim, Lee Felix.

"Felix! Aman! asırlar oldu." Bir yıl önce benimle arkadaş olan adam olduğu için hala şoktaydım.

Bir garson çağırırken başını salladı. Gelen garson ise Chan'dı. O bana gülümserken ben ona el salladım. Lunaparkta ve garsonluktan daha fazla para kazandıran yarı zamanlı bir iş için istifa etmiştim.

"Peki neden yağmurda oturuyordun?" dedi erkeksi sesiyle, yine de çok rahatlatıcıydı, saçlarını salladı ve saçlarının ıslaklığının gitmesini sağladı ve yağmurluğunu çıkardı.

Bu soruyu kafamda cevaplamakta tereddüt etmiştim, Felix'le muhtemelen sadece beş kez konuştum, ama bunlar gerçek bir sohbet değildi.

"Birinden yeni ayrıldım, daha çok karşılıklı bir ayrılıktı."

Felix gözlerini yumuşatarak oturdu, durumu anladı, konuşmadan önce öksürdü.

"Pekala, ama harika arkadaşlar olduğunuzu düşünüyorsunuz, doğru mu?"

"Evet, sanırım en iyi arkadaşız."

"Anlıyorum."

Gittikten sonra kafede çalışmaya başlayan Jeongin içeceklerimizle yanımıza gelince sessizce oturduk, ayrılmadan önce Jeongin hem bana hem de Felix'e gülümsedi.

"Felix, Jeongin'i tanıyor musun?"

"Hmm evet o Chan ile çıkıyor."

Gözlerim büyümüştü, bilmiyordum bile.. Güldüm ve çifte baktım, bu sırada Felix ikisinin ne kadar sevimli oldukları hakkında gevezelik etmeye başlamıştı.

Sıcak kahveden biraz yudumladım, güçlü kafeinin ağzımda oyalanırken, pencereden dışarı baktım ve Felix'in burada olduğunu unutarak iç çektim.

"Senin ve arkadaşının boş zamana ihtiyacı var. Muhtemelen şu anda en çok ihtiyacınız olan şey bu."

Başımla onayladım, yarın hatta saniyeler içinde her şeyin normale dönmesini dilesem de hayat böyle yürümezdi, kendime bir mola vermem gerekiyordu.

"Biliyorum, özellikle Hyunjin ile çıkmaya başladığından beri bir yıldır konuşmadık, ama bana bir iyilik yapar mısın...?"

Endişeyle başımı ovuşturdum, daha kısa olana baktım, gerginliği azaltmak için gülümsedim ama sonra omuzlarımı silktim.

Gerginliğin arttığını hissedebiliyordum. Açılan kapıdan gelen soğuk havada beni ürpertiyordu.

Felix telefonunu çıkardı, saate baktı, sonra konuşmadan önce içini çekti.

"Geçmişte Minho'yla aranda bir şeyler olduğunu duydum." gözlerim büyüdü. Minho, Lee Minho 'Ayrılıktan' beri onu adını duymamıştım, emin olun konuşmaya çalışmıştık ama sanırım ikimiz de birbirimizi unuttuğumuz için başaramamıştık.

"Şu anda başı çok dertte, bence siz çocuklar..."

Karşımdaki adamın cevabına gözlerimi kırpıştırdım.

"Ah Felix, biliyorsun ki birbirimizi sadece bir aydır tanıyorduk ve sonra konuşmayı bıraktık zaten..."

"Hayır, sadece geçen gün Jisung'un bana senden bahsettiğini, Minho'nun başka biriyle çıktığını söylediğini duydum." sessizce başımı salladım.

"Ama Seungmin...

Minho taciz ediliyor, ona yardım et lütfen."

•Bounded•
2. Bölüm Sonu

-25.07.2022-

Bu kitabın taslağı çok kötü bozulmuştu. Sonunda düzeldi ✊

Bounded | 2Min [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin