five

1.7K 174 52
                                    

マーメイド

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

マーメイド

Oydu. Koçumun en yakın arkadaşı şu lanet olası gazeteci Jeon Jungkook'tu. Sabahın yedisinde onun yüzünü görmek isteyeceğim en son şeydi ama Kim Taehyung sağ olsun bizi tanıştırıyordu şu anda.

"Arkadaşım Jeon Jungkook. Kendisi gazet-"

"Biliyorum." diye kestim sözünü Taehyung'un. Jungkook'a en nefret dolu bakışlarımı atarak gözlerinin içine bakıyorken o kendini beğenmişlikle dudaklarını kıvırmıştı.

Taehyung biraz garipsese de devam etti ve beni ona tanıttı.

"Bu da yeni sporcum Jen-"

"Onu tanımayan yok, değil mi Taehyung?" dedi Jungkook küstahça. Taehyung ikidir sözünün kesilmesine göz devirerek kafa salladı.

"Sanırım siz çoktan tanışıyordunuz?" demişti Taehyung.

"Maalesef..." dedim ardından Taehyung'a dönüp "Neden burada kendisi?" diye sordum.

"Seninle röportaj yapmak istediğini söyledi."

Taehyung yanımızda olmasa düşünmeden saydırmaya başlardım Jungkook'un yüzüne fakat tuttum kendimi ve gayet sakin bir şekilde "Sıraya girsin o zaman." dedim.

"Bayan Kim biraz kabasınız bana karşı." dedi Jungkook. Göz devirdim ona.

"Hakkımda yalan yanlış haberler yapan birine bir de para mı kazandıracağım?"

Taehyung dediklerimden sonra Jungkook'a baktı. Sanırım arkadaşından beklemiyordu bunu. Jungkook sırıttı bana. O sırıtan suratına beş parmağımın izi çok yakışırdı.

"Her neyse, tamam. Jungkook Jennie istemiyorsa yapacak bir şey yok. Ben seni sonra ararım. Şimdi çalışmamız lazım." diyerek nazikçe kovdu Jungkook'u Taehyung. Buna güldüm. Hoşuma gitmişti.

"Peki... Ama yeni sporcun bu röportajı yapmadığı için pişman olacak Taehyung." dedi Jungkook. Kendimi tutamadım ve kahkaha attım. İkisinin de bakışları bana yöneldi. Gülüşlerimin arasında konuştum.

"Özür dilerim ama arkadaşınız çok komik koç." dediğim an Jungkook kaşlarını çattı.

"Onu gazeteci yapanların aklını sorgulamak gerek." diyerek en sonda mırıldandım. Taehyung kesinlikle duymuştu fakat Jungkook'un da bunu duyacağını tahmin etmemiştim.

"Ne dedin sen?" diye üzerime yürümeye kalkıştığında bu sefer ben sırıtmaya başladım. O an beklenmedik bir şey oldu ve Taehyung önüme geçti, Jungkook'u durdurdu. Onun sırtıyla bakışıyorken "Tamam Jungkook. Uzatma." dedi.

Tartışma orada sonlandı. Koçum beni korumuştu. Neden ki? Sadece bana mı özeldi bu korumacı tavrı? Yanlış anlamam mı gerekti? Saçmalama tabi ki Jennie?

color me blue • taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin