eighteen

1.4K 120 96
                                    

serea

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

serea

Bugün Seojoon'dan mesaj almıştım buluşacağımıza dair. Yanıt olarak kısa bir mesaj attım ve doğruca merkeze gittim. Dün nasıl çalıştıysam öyle çalıştım. Sadece koşmayı sona bırakmıştım ve tabiki havuz salonuna adım dahi atmamıştım.

Jongin'in spor salonunun kapısında beni beklediğini görünce suyumu ve havlumu alıp ona doğru yürüdüm. Yanına vardığımda birlikte yürümeye devam ettik.

"Dün Chaeyoung ile karşılaştım. Telaşlı bir şekilde seni arıyordu. Neşter mi almışsın ne..."

Jongin'e hemen cevap vermek yerine suyumdan içip havlumu bir omzuma attım.

"Evet aldım, Jin'den beni yaralamasını istemek içindi." dediğim an durmuştu şaşkınlıkla. Ona baktım.

"Sen salak mısın? Neden böyle bir şey istedin?" diye sorunca kahkaha attım.

"Test etmeye çalışıyordum sadece." deyip ilerledim. Peşimden yetişti.

"Ne testi?"

"Neşteri bana saplarsa ona inanacağımı söyledim."

"Eee o ne yaptı?" diye sordu merakla.

"Benim yaralanmamam uğruna masumiyetini kanıtlamaktan vazgeçti. Tam da tanıdığım Jin'in vereceği bir karardı."

"Seni yaralasaydı ne yapacaktın?" dedi Jongin. Dudaklarımı kıvırdım.

"Ona asla inanmayacaktım. Ve yine hapse girecekti. Ben de rahat bir nefes alırdım."

"Ama şu an ona inanıyor musun?"

Birazcık düşündüm ve derin bir nefes verirken olumluca kafamı sallayıp "İnanmıyorum ama gerçek suçluyu bulmasını merakla bekliyorum. Artık bir ihtimal veriyorum dünden sonra." dedim.

"Bana sorarsan Seokjin gerçekten masum." diyen Jongin'e cıkladım.

"O zaman bıçaklandığım bıçağın üstünde neden onun parmak izleri çıktı ki? Eğer masumsa bunca yıl haksız yere yattı hapishanede. Biri ona iftira attı ve herkes inanmış demek oluyor."

"Belki de cidden biri ona iftira attı Jennie? Olamaz mı? Belki de cidden seni öldürmeye çalışan başka biriydi? Gerçekten böyleyse çok korkunç."

Jongin'in dedikleri kafamda soru işaretleri bırakmaya yetmişti.

"Gerçekten böyleyse yıllardır masum olmasına rağmen cezasını çeken Jin'in herkesi katil sanıyor olması daha korkunç. Kim bilir ne kadar yalnız hissetmiştir..." derken gözlerim yere dalmıştı. Jin'e iftira atılmasından kötü olan Jin'e kimsenin inanmamış olmasıydı ve şu an bunu fark etmek beni rahatsız ediyordu. Neredeyse Jin'in masum çıkmamasını dileyecektim.

color me blue • taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin