marvirino
Bildiğimi sandığım gerçeklerin hepsi bana anti tez yazılırcasına yalan çıkınca hangi duyguları hissetmem gerektiğini bile karıştırmıştım.
Aklımdaki olduğunu düşündüğüm insan bambaşka biri gibi gözükmeye başladığında anlamıştım bir daha ona eskisi gibi bakamayacağımı. Çünkü bir kere girmişti o iki yabancıyız hissi...
"Lalisa!"
Lisa'ya soyunma odasına girmeden peşinden koşarak yetişmiştim. Ona seslendiğimi duymuştu fakat bana dönmesi uzun sürmüştü. Bu yüzden omzundan tutup onu kendime çevirdim.
Bana döner dönmez dolu gözlerini yere indirdi. Derin bir nefes vererek geriledim.
"Sen yaptın, değil mi? Boneme o tozu atan sendin?" dediğimde dudaklarını dişledi ve kafasını kaldırıp bana baktı. Ardından başını olumsuzca salladı.
"Ben yapmadım." derken bile gözlerindeki gerginlikten onun yaptığı aşikardı. Ona hayal kırıklığıyla bakmaya başladığımda bir elimi tuttu ve "Jennie ben yapmadım, yemin ederim ben yapmadım!" diyerek yakarırcasına bağırdı.
İnsanların bakışlarının bize doğru yöneldiğini hissettiğimde etrafıma bakındım. Taehyung ve diğerlerinin buraya doğru geldiklerini görünce ellerimi saçlarımdan geçirip arkaya doğru attım sinirle. Yanımıza vardıları an onlara arkamı dönüp Lisa'ya baktım.
"Sen yapmadıysan neden bu kadar endişelisin? Ellerin neden titriyor?" dediğim gibi gözleri ellerine gitti. Titrediklerini görüp ellerini arkasında birleştirdi gizlemek istercesine.
"Neden yaptın Lisa? Neden?"
Yine itiraz ederek kafasını salladı. "Ben yapmadı-" sözünü bitiremeden Jin öne çıkarak konuştu.
"Jennie'nin gözlerine baka baka yalan söylemeye hâlâ nasıl devam edebilirsin? Hiç utanmıyor musun yaptıkların için?" diyen Jin'in alaycıl ses tonu Lisa'nın kaşlarını çatmasına sebep olmuştu. Lisa öfkeyle Jin'e baktı ve "Sen iğrenç bir insansın Kim Seokjin..." dedi. İnanamamıştım, bu durumda dahi Jin'e nefretini kusuyordu.
Jin cebinden çıkardığı telefonu açarken "Senin Jennie'yi sabote edeceğini bildiğimden önceden hazırlığımı yaptım. Maskeni indirme zamanı geldi artık Lisa." dedi, bana bakarak devam etti.
"Lisa'nın bir şeyler çevirdiğini anladığımda gidip soyunma odasına bakan kameranın kayıtlarını istedim güvenlikten. Tam da tahmin ettiğimiz gibi... Lisa odaya elinde bir ilaç kutusuyla giriyor." dedi Jin ve telefonunu bana doğru uzattı. Elinden korkarak alırken gözlerimi ekrana diktim. Benimle beraber herkes izlemeye başlamıştı.
Gerçekten de Jin'in dediği gibi Lisa elinde bir kutuyla benim kullandığım soyunma odasına giriyordu.
Görüntüleri görür görmez ben bakışlarımı Lisa'ya götürmüşken Chaeyoung'un şaşkınlık nidası yükselmişti. Ardından Jimin'in "Sen... bunu nasıl yaparsın? Bunu Jennie'ye nasıl yaparsın!" diyerek bağırışı yankılanmıştı koridorda. Jin her zamanki gibi iğneli sözlerini batırmaktan çekinmezken Jongin'in sinirli homurdanışı da duyulmuştu. Varlığını hemen arkamda hissettiğim Taehyung ise "Bu yaptığının büyük bir bedeli olacak. Şimdiden hazırla buna kendini." demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
color me blue • taennie
Roman pour Adolescents"Öpemiyoruz, bakmak da mı yasak?" "Evet, yasak." 190522