_..._...__.._._..__....
"Jennie bir hafta olacak neredeyse kızım... ben iyiyim her gün gelip yanımda saatlerce kalmana gerek yok. Senin antrenmanda olman gerekmiyor mu?"
Annemin yanına yatıp biraz kafa dinlemeyi düşünüyorken yine dırdır etmeye başlayınca kalkıp ona baktım.
"Bir daha gelmeyeceğim, görürsün." deyip kaşlarımı çattım dudaklarımı büzerek. Güldü ve "Ben gelme demiyorum, boş vaktin olunca gel diyorum." dedi. Yine de omuz silktim. Bana öyle bakmaya devam edince derin bir nefes verdim.
"Tamam, bir arkadaşım gelecek seni ziyarate. O gelsin, gideceğim."
"Kimmiş bu arkadaş?" diye sorunca gülümseyerek "Sürpriz!" dedim. Zaten o sırada da kapı çalınmıştı. Heyecanla gelene baktım. Kapıdan içeri girenin Jongin olmasını bekliyorken Taehyung olunca şaşırmıştım. Taehyung yavaşça bize doğru yaklaştı, elindeki meyveleri masaya koydu ve annemin tam karşısına geçti. Nasıl olduğunu kısaca sorarak cevap aldıktan sonra bana baktı.
"Sürpriz arkadaşın Taehyung muydu Jennie?" diyen anneme döndüm.
"Birini mi bekliyordunuz?" diye sordu Taehyung, bu sefer ona döndüm. Tam yanıt verecektim ki kapı tekrar çalınınca hepimizin gözleri kapıya gitti.
İlk önce kafasını sokan Jongin bizi görür görmez gülümsedi ve tamamen içeri girdi. Onu görünce ben de gülümsedim kocaman. Bize doğru ilerlediğinde arkasından çıkan Jin'i görmek beni şaşkınlığa uğratırken o da yanımıza gelmişti.
Annem Jongin'i gelir gelmez tanımıştı bu yüzden o da benim gibi kocaman bir gülüşle karşıladı, doğrulamak için biraz toparlandı. Jongin ağzı kulaklarında anneme saygıyla eğildi. Kendisini tanıtacaktı ki annem Jongin'in elini tutup yanına oturttu.
"Ne kadar büyümüşsün Jongin! Seni en son gördüğümde Jennie'den kısaydın." deyince Jongin hariç hepimiz gülmüştük. Bana getirdiği poşetlerden çıkardığı suyu uzatan Taehyung'a odaklanıp uzattığı şişeyi aldım. Birkaç yudum içerken o da kendisi için bir tane almıştı.
"Beni hatırlamanızı beklemiyordum..." dedi Jongin çekingence.
"Nasıl hatırlamam... Jennie ile evleneceğim diye başımın etini yiyen tek çocuktun mahallede." diyen annemden sonra Jongin utançla başını eğdiği an Taehyung içtiği suyu biraz püskürtüp öksürmeye başlayınca aynı anda bütün gözler ona döndü.
"İyi misin Taehyung?" diyerek hemen sırtını sıvazladım. Ağzındaki ıslaklığı silerken başını salladı. Ardından Jongin ve bana baktıktan sonra "İkinizi merkezde tanışıyorsunuz sanıyordum." dedi.
"Aslında ben yüzmeye yeniden başlamadan öncesine kadar görüşmemiştik çok uzun bir zaman... ne yalan söyleyeyim ilk gördüğümde tanıyamamıştım da." derken Jongin ile göz göze geldik ve güldük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
color me blue • taennie
Teen Fiction"Öpemiyoruz, bakmak da mı yasak?" "Evet, yasak." 190522