meermin
"Hocam bu gece merkezin kuruluşunun yirmi üçüncü yıldönümü için yapılacak bir balo var, siz gelecek misiniz?"
Yanımızda birden beliren kızın sorduğu soruya Taehyung bir süre cevap vermedi. Bir balo olacağını şimdi öğreniyordum. Eğer Taehyung kabul ederse...
"Geleceğim."
Ben de gelirdim. Kız bu cevaba gülümseyip kafasını salladıktan sonra gitti. Bu merkezdeki öğrenciler çok mu hayal dünyasında yaşıyordu acaba?
"Hadi devam edelim. Çık bakalım tartıya." diyerek bana döndü Taehyung. Onun dediğini yapıp tartıya çıktım. Elli beş kilo gösteriyordu. Dudaklarımı ısırarak ona baktım.
O ise gözlerini kısıp tartıdaki sayıya bakıyordu. Biraz düşündükten sonra "Bu seni biraz üzecek ama kilo vermelisin Jennie." deyince omuzlarım düştü. Bunu ben de biliyordum ama diyet yapmayı yıllar önce bırakmıştım. Şimdi yeniden mi yapacaktım?
"Üç kilo vermeni istiyorum. Bu senin için daha iyi olur. En azından turnuvalar başlamadan..."
"Turnuvalar mı başlıyor?" diye sordum şaşkınlıkla. Başını olumluca salladı.
"Bu kadar erken mi? Yapamam ki!" dedim telaşla. Telaşımı gören Taehyung bir elini omzuma koyup gözlerimin içine baktı.
"Yapamam diye bir şey yok kitabında. Sen isteyeceksin ve olacak. Yapacaksın." dedi çok emin bir şekilde. Onun her seferinde böyle bir elini omzuma koyup gözleri gözlerimdeyken ağzından çıkan destek cümleleri oldukça ben de yapacağımdan emin oluyordum.
Ona teşekkür adına gülümsedim ve bir soru sordum.
"Baloya tek mi gideceksiniz?"
Benden uzaklaştığında "Sanırım evet." dedi. Hemen atladım.
"İsterseniz birlikte gidebiliriz. Ben yeniyim sonuçta, yanımda olduğunuzu bilirsem daha çabuk ayak uydurabilirim." dedim kabul etmesi için gözlerinin içine bakarken.
Birkaç saniye sonra derin bir nefes verdi ve "Olur. Birlikte gidebiliriz." dediği an içimdeki sevinçle zıplayan Jennie'yi gizli tuttum. Onun yerine usulca kafamı eğdim.
"O zaman ben gideyim artık." deyip odadan çıkmak için yönümü kapıya çevirmiştim ki Taehyung'un "Ya da sen Jongin ile gidebilirsin Jennie." cümlesi beni durdurdu. Ona döndüm. Kaşlarım havadayken "Anlamadım?" dedim.
"Bir sporcunun koçuyla gelmesindense sporcu bir arkadaşıyla gelmesi daha mantıklı. Ben merkezin koçu olduğum için tek gelsem de olur." dedi ve masasına oturdu. Ona öylece bakakalmışken ne diyeceğimi bilemedim.
Taehyung masasındaki evraklardan başını kaldırıp bana baktı.
"Sorun mu var?" diye sorunca kendime geldim ve "Hayır... Hayır yok ama birden fikrinizi degiştirmenizin sebebi nedir, merak ettim doğrusu." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
color me blue • taennie
Teen Fiction"Öpemiyoruz, bakmak da mı yasak?" "Evet, yasak." 190522