seven

1.7K 162 56
                                    

Sellő

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sellő

"Yalanlardan hiç hoşlanmam."

"Kim hoşlanır ki zaten..."

Suçlu olmama rağmen geri cevap veriyor oluşuma kaşlarını çatan Taehyung'a gülümsedim.

"O hapları almayı bırakacaksın." dediği an ayağa kalktım.

"Ama onla-"

"Kendini nasıl sakinleştireceğin umrumda değil, bir yolunu bulacaksın. Bir hap değil sen alacaksın kontrolü eline."

Dediklerinden sonra geri yerime oturdum. O telefonuna gelen mesaja kısaca bakıp bana döndüğüne "Bana anlatmak istemedin, bu yüzden sana zaman vereceğim Jennie, umarım bu çok uzun sürmez. Sorunun ne olduğunu ne kadar çabuk bilirsem o kadar çabuk çözüm bulabilirim." demişti.

Kafamı salladım. Gözlerinin içine bakarken dalıp gitmiştim yine. Ona bir gün kendimden daha çok güvenecektim, bunu hissedebiliyordum. O gün geldiğinde ise onunla bütün sırlarımı paylaşacaktım.

"Benden sakladığın başka bir şey var mı Jennie Kim?"

Sorusuyla daldığım gözlerinden gözlerimi çekip "Hayır yok koç." dedim.

"Güzel... Şimdi benim bir işim var. Bugün kafana göre çalışabilirsin. Geldiğimde son durumuna bakıp bir değerlendirme yaparız." deyip kalktı, oturduğu sandalyesindeki ceketini aldı. Onunla birlikte ben de kalktım hızla.

"Siz nereye gidiyorsunuz?" diye sordum merakla.

Bunu sormamı garipsediğini yüzünden anlamıştım. Boğazımı temizleyip düzeltmeye çalıştım.

"Yani... Özel koçum olduğunuz için birlikte çalışacağız diye düşündüm."

Birkaç adımda karşıma geçti. İfadesiz gözleriyle "Bebek bakıcısı değilim, seni evinden kadar almam bile yetti bugün. Gerisi sende. Ben yokum diye sakın tembellik edeyim deme..." dedi, cümlesini bitirmek için bana doğru eğildi.

"Her yerde gözüm ve kulağım var haberin olsun."

Beni korkutan sözleri değil yakınlığı olmuştu. Tehlikeli sulara yaklaşıyordu, benim sularıma...

"Anladım." diyebildim sadece.

Kendisini geri çekip bir elini omzuma koydu ve "Sana güveniyorum, iyi çalışmalar." dedi, odadan çıktı.

Bir süre ayakta onun ardından kapıya baktım. Cidden onun hakkındaki her şeye bu denli meraklı olmam bir gün başıma bela olacaktı. Çok belli ediyordum ondan hoşlandığımı.

Bunları düşünmeyi bırakıp bir an önce çalışmak için işe koyuldum. İlk önce koşmak için dışarı çıktım. Koşucuların hepsinin olması gerektiği yerde olduklarını görünce o kalabalığa karışmak gelmedi içimden. Tam koşmaktan vazgeçecektim ki bir ses arkamdan konuştu.

color me blue • taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin