मत्स्यांगना
Jisoo, Taehyung'u görür görmez biraz önceki bana üstten attığı bakışlarını indirip hüzünle Taehyung'a adımlamıştı. Onun adımıyla aynı anda Taehyung geriledi.
"Ben önden gideyim." demişti Jungkook. Jisoo Jungkook'un da burada olduğunu fark ettiğinde ona döndü ve "Telefonlarımı neden açmıyorsun günlerdir Jungkook?" diye hesap sordu. Jungkook ona birkaç saniye boş boş baktıktan sonra Taehyung ve bana çevirdi kafasını.
"Sonra görüşürüz." dedi, bizle vedalaştı ve hızla yanımızdan uzaklaştı. Jisoo kaşları çatık arkasından bakakaldıktan sonra tekrar önüne döndü. Taehyung'un onun yüzüne dahi bakmadığını gördüğünde gözleri dolmuştu.
"Taehyung, konuşabi-"
"Gidelim biz de Jennie." diyerek onun sözünü kesti Taehyung. Başımla onayladım. Birlikte arabaya doğru gitmek için ilerleyecek iken Jisoo Taehyung'un elini tutup onu durdurdu.
"Lütfen... konuşalım Taehyung. Yapma böyle. Ne kadar pişman olduğumu görmüyor musun? Her şeyi düzeltebilirim, sadece bir kez bana şans ver."
Taehyung yüzünü buruşturarak elini çekti Jisoo'nun elinden ve sıkılarak nefes alıp verdi. Ağzımı açıp konuşmak istiyordum ama yeniden araya atlayan kişi olmasam daha iyidi şu an. Sadece Taehyung'a ayak uyduracaktım.
"Bir daha karşıma çıkma demiştim."
Taehyung'un sesindeki soğukluk benim bile tüylerimi diken diken ederken Jisoo buna rağmen pes etmeyip ona yeniden yaklaşmak isteyince kaşlarım çatıldı istemsizce. Taehyung onun daha fazla yaklaşmasına izin vermeden bana döndü ve elimi tutup beni kendisine çekti. Afallayarak kendimi yanında bulmuşken Taehyung, parmaklarını parmaklarımın arasına geçirip birbirlerine kenetlenmiş olan ellerimizi kaldırdı.
"Görüyorsun, bana yaklaşıp durman Jennie'nin hoşuna gitmiyor. Sınırı daha fazla geçme."
Jisoo kaskatı kesilmiş şekilde gözlerini ellerimizde sabitlemişken Taehyung onun yanından geçerek beni de kendisiyle götürdü. Jisoo'dan birkaç adım uzaklaşmıştık ki konuşmaya başladı.
"Kim Jennie... gerçekten istedin ve aldın ha?"
Yavaşça ona döndüğümde o da arkasını döndü ve gözlerimin içine alayla bakarak "Çok ucuz bir kadınsın, sevgilisi olan bir adamı ayartacak kadar hem de..." dediği an Taehyung cevap vermek için atlayacaktı ki elini sıktım, durdu ve bana baktı. Ona sorun yok dercesine gülümsedikten sonra elini bırakıp Jisoo ile aramızdaki birkaç adımı kapattım.
Ben yaklaştıkça o daha çok gülümsedi. Tamamen karşı karşıya geldiğimizde ben de ona gülümsedim.
"Biliyor musun Jisoo... senin çok büyük bir hayranındım. İzlemediğim tek bir dizin yoktur. Seni o kadar çok seviyordum ki seninle tanışmayı deli gibi istiyordum. Tanıştım da... ama beklediğim o kişi değildin. Hayran olduğum kadın cidden bu muydu, dedirttin bana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
color me blue • taennie
Novela Juvenil"Öpemiyoruz, bakmak da mı yasak?" "Evet, yasak." 190522