sirenă
Bütün hislerini kaybetmiş gibi hisseden Taehyung, yere serilmiş olan Jennie'nin başının ucuna dizlerinin üstüne düştü. Titreyen ellerini onun yanaklarına yerleştirmek için kaldırmış fakat ona dokunamamıştı çünkü dokunursa gözlerinin önünde can çekişen kadının Jennie olduğu gerçeğini kabullenmek zorunda kalacaktı.
Nefes alamayan Taehyung için Jennie'nin görüntüsü bulanıklaşmaya başladığında gözlerini Jennie'nin bütün her yerinde gezdirdi. Onun titreyen bedenine karşın kafasını olumsuzca salladı.
"Hayır... olamaz... Olamaz... bu gerçek olmamalı..."
Aklı kendisini kaybetmemek için durmadan inkar ediyordu, aksi taktirde Taehyung bu acıyı kaldıramazdı...
Taehyung, Jennie'nin başını kucağına koymak istemişti fakat tek bir dokunuşuyla daha kötü sonuçlar doğurabilirdi bu yüzden deli gibi korksa da bir elini sadece Jennie'nin yanağına yerleştirdi.
"Jennie... Beni duyuyorsun değil mi? Nolur duyuyorum de! Yalvarırım duyuyor ol beni!"
Gözyaşlarını döken Taehyung'un gözleri Jennie'nin etrafını sarmalayan kan gölüne gidince Jennie'nin bir elini elleri arasına aldı, gözlerini yumdu sımsıkı.
"Lütfen... Lütfen Jennie... lütfen..."
"Taehyung!"
Taehyung ona korkuyla seslenen Lisa'yı duyduğunda yaşlı gözlerini ona götürdü.
"Yardım et... yalvarıyorum bana yardım et Lisa! Jennie... Jennie'yi kaybedeceğim, yardım et!"
Lisa akıtmayı bırakamadığı yaşlarıyla "Ambulansı aradım, birazdan burada olur." demişti. Taehyung bakışlarını yeniden Jennie'ye getirdi.
Hıçkırıklarla ağlayan Taehyung, Jennie'nin elini bir saniye olsun bırakmazken "Ben geldim Jennie... Geldim güzelim... yanındayım... buradayım ben." demişti Jennie'ye kendisini duyurmak istercesine.
Jennie'nin canının çok yandığını bilen Taehyung öfkeyle kafasını kaldırdı ve bağırdı.
"Nerede kaldı bu sikik ambulans!"
Yeniden Jennie'ye bakıp onun tuttuğu kanlı elini kendi yanağına koydu. Soğuktu... Çok Soğuktu hem de ve bu Taehyung'u delirtmeye yetecek bir soğukluktu.
Yutkunamamıştı bile doğru nefes alıp veremiyorken. Göğsünün tam ortasındaki ağırlık bütün dengesini bozuyordu.
Taehyung, Jennie'nin yanağındaki elini tutup dudaklarını eline bastırdı. Taehyung'un bir gözyaş Jennie'nin eline düştüğü sırada "Bırakma beni... bırakma beni Jennie. Nolur... yapma bunu bana... beni bırakamazsın..." diye parçalanmış bir serzenişte bulundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
color me blue • taennie
Teen Fiction"Öpemiyoruz, bakmak da mı yasak?" "Evet, yasak." 190522