morforwyn
6 yıl önce...
Nefesler tutulmuştu. Bugün Güney Kore için önemli bir gündü çünkü milli yüzücülerinden Kim Jennie'nin bugün evine bir altın madalya ile gelmesini bekliyorlardı.
Çocuk, yaşlı, genç, erkek, kadın... herkes evlerinde televizyonlarının başında Jennie'yi izliyordu.
Düdük çalındı, bütün yarışmacılar havuza atladılar. Gözlerini Jennie'den ayıramayan binlerce insanlardan kimisi dua ediyor, kimisi heyecanla yerinde duramıyor, kimisi ise Jennie'nin kazanacağından emin bir şekilde izliyordu.
Jennie bu yarışma için o kadar çok çalışmıştı ki kaybetmek gibi bir ihtimali tamamen atmıştı kafasından.
Diğer yüzücüler birbirleriyle aynı yerde ilerlerken Jennie biraz arkalarında kalmıştı. O sırada onu oturma yerlerinden izleyen Seokjin ellerini birbirlerine kenetleyip gözlerini kapatarak arkadaşı için dua etmeye başlamıştı. Kim Seokjin, belki de Kim Jennie'nin bu hayattaki en büyük destekçisiydi.
"Oh, olamaz... Jennie Kim geride kaldı. Onlara yetişemezse ikinci bile olamaz." diyen spikeri dinleyenler bu kısa hatırlatmaya kaşlarını çattılar.
Fakat o esnada Jennie stratejisini değiştirdi ve suyun altına girip kulaç atmaya öyle devam etti. Ekranlardaki kuşbakışı görüntülerde aniden hızlanan Jennie ile herkes ayağa kalkmıştı.
Ve dakikalar sonra son düdük çaldı. Yarışma bitmişti. Bütün gözler sonuçların açıklanacağı büyük ekrana gitmişti. Güney Kore nefeslerini tutmuş bir şekilde ekranlara kilitlenmişti. Ortalığı büyük bir sessizlik kaplamıştı.
İlk sırada büyük harflerle yazılmış Jennie Kim isminden sonra Güney Kore bayrağı gözükmesiyle aynı anda büyük bir ses yükselmişti insanlardan. Herkes sevinç çığlıklarıyla yerlerinde duramazken Jennie nefes nefese kalmış bir şekilde havuz gözlüğünü çıkardı.
"Evet saygı değer izleyiciler! Bugün Güney Kore tarihinin nadide anlarından birini bize yaşatan milli yüzücümüz Jennie Kim, ülkesine üst üste dünya şampiyonasında altın madalya getiren ilk yüzücü olmayı başararak Güney Kore halkını gururlandırdı! Kariyerine üç yıl önce başlayan Jennie Kim için henüz yolun başı! Başarılarının devamını dileriz Kim Jennie! Tanrı seninle olsun."
Bütün kameralar Jennie'yi çekerken ülkenin her bir televizyonuna Jennie'nin alnından akıp giden damlalar ve nefes nefese kalmış bir şekilde soluklandığı görüntüsü yansıyordu. Ekranlardaki tek isim Jennie Kim idi...
Jennie büyük ekrana bakmadan önce gözlerini açıp kapadı ve hemen sonuç ekranına bakışlarını götürdü. Gördüklerinden sonra kaşları çatıldı. İlk önce inanamamıştı, donup kalmıştı. Olimpik havuzdaki onu desteklemeye gelen insanların sevinçle bağırışlarını duymaya yavaş yavaş başladığında kafasını oraya çevirdi. Oradaki herkes zıplayarak ona sesleniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
color me blue • taennie
Ficção Adolescente"Öpemiyoruz, bakmak da mı yasak?" "Evet, yasak." 190522