su pərisi
Havuz gözlüklerini takmadan önce tribünlerde oturan Jin'e bakmıştı Jennie. Jin ona gülümseyerek el salladı fakat Jennie ifadesiz kalarak önüne döndü. Bütün salon çığlıklar, ıslıklar ve tezahüratlarla dolup taşıyordu. Taehyung'u aramak istedi Jennie'nin gözleri fakat buna engel olup sadece suya odaklandı.
Hakemden ilk düdük geldiğinde depar taşına çıktı Jennie ile birlikte bütün yarışmacılar.
"Take your marks."
Eğildi ve çıkış için doğru pozisyonu aradı Jennie. Bütün salonda nefesler tutulmuştu, çıt çıkmıyordu. Jennie içine çekebildiği kadar çekti havayı ve ağzından geri verdi. Kalp atış seslerini dinlediğinde artık daha emindi. Suyu kontrol edebilirdi.
İkinci düdük sesini duyduğu an deparla birlikte bütün gücünü kullanarak havuza atladı. Suyun içinde gidebildiği kadar gittikten sonra yüzeye çıkıp kulaç atmaya başladı. Biraz daha hızlanmak için ayaklarını çırptı. Nefes almak için her bir fırsatını değerlendirip doğru nefes düzenini koruyordu.
Onu bir kenardan izleyen Taehyung gözlerini bir an olsun Jennie'den almıyordu. Yüzünden anlaşılmıyordu fakat en çok oydu kazanmasını isteyen. Gerginliğini bastıramıyordu.
Jennie artık dönmesi gereken yere geldiğinde takla atarak duvardan güç aldı ve ittirdi kendisini. O sırada sevinmişti Taehyung Jennie'nin güçlü bir geri dönüş yapmasına.
Suyun içinde havuzun yarısına kadar balıklama yüzüp tekrar yüzeye çıkan Jennie ile herkesten bir mırıltı geldi. Çünkü Jennie'nin bu yaptığı riskliydi fakat risk almadan kazanamazdı.
Taehyung Jennie'nin ne yapmaya çalıştığını ilk saniyeden anlarken sadece güldü. İşte bu yüzden emindi kazanacağından. Kollarını birbirine doladı ve gururla izlemeye devam etti.
Suyun içinden yüzdüğü için Jennie'yi geçenler elbet olmuştu fakat onların kolları başlangıca ulaşamadan yorulurken Jennie gayet rahat bir şekilde onları geçecekti.
Salondaki herkes Jennie'nin kaybettiğini sanıp sesler azalmaya başlarken Jennie hızlandı ve rakiplerini geçti. Herkesi şaşkınlıkla yerlerinden kaldırıp çığlık attırmasına sebep olan Jennie büyük kulaçlar atarak farkı arttırdı.
Taehyung, Jennie karşısında önünde eğilmek istemişti çünkü Kim Jennie'nin şakası olmadığını kendi gözleriyle bizzat şahit olmuştu.
"Sana boşuna efsane demiyorlarmış..."
Kendi kendine konuşan Taehyung'un yanına koşarak gelen Jongin ile ona döndü Taehyung.
"Çok mu geç kaldım?"
"Evet." dedi Taehyung.
"Ne? Ne oldu şimdi?" dedi ve havuza baktı Jongin. Taehyung Jennie'nin bitirmesine yakın yürümeye başladığında "Kazandı." dedi, Jongin'i öylece bırakıp adımlarını hızlandırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
color me blue • taennie
Roman pour Adolescents"Öpemiyoruz, bakmak da mı yasak?" "Evet, yasak." 190522