twenty seven

1.1K 92 80
                                    

σειρήνα

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

σειρήνα

Gözlerimi açabildiğim andan itibaren süren birkaç saniye tavanla bakışmamızın ardından bir yatakta yatıyor olduğumu anladığım gibi hızla kalktım ve etrafıma baktım. Taehyung'un odasında, Taehyung'un yatağındaydım.

Esnerken kaşlarım çatıldı, dün gece salonda Taehyung'u uyurken izlediğimden emindim.

"Uyandın mı?"

Odaya giren Taehyung'a baktım. Gülerek yatağın ucuna oturup "Günaydın. " dedikten sonra dağılmış olan saçlarımı düzeltti.

Bir gözümü ovalayarak "Günaydın... beni sen mi taşıdın? Koltukta uyurdum ben." deyip tekrar esnedim. Beynim henüz açılmamaştı, konuşurken yuvarlamıştım kelimeleri.

"Öyle uyumana izin verseydim sabah boynun tutulmuş şekilde uyanırdın."

Ona gülümsedim, kafamı iki yana yatırarak "Haklısın, bebek gibi uyumuşum." deyip kollarımı kaldırarak bedenimi esnettim.

"O zaman bu bebeğin karnını da doyuralım." diyen Taehyung yataktan kalkar kalmaz bir elini bacaklarımın altından geçirip diğeriyle belime sarıldığı gibi beni kaldırdı. Beklemediğim bir atak olduğundan hemen boynuna sarıldım düşmemek için.

Odadan çıkıp mutfağa kadar beni taşıdıktan sonra sandalyeye oturttu ve karşıma geçerek o da oturdu. Gözlerim masadaki yemeklere gittiğinde çoğunun hazır söylenmiş şeyler olduğunu anlasam da gülmek yerine bunu belli etmeyip demir çubukları aldım ve yemeye başladım. Taehyung da bana katıldı. Koyduğu suya uzanıp içtim, arkama yaslandım.

"Bugün ne yapacaksın?" diye sordum ona. Ağzındaki lokmasını yutup yanıtladı beni.

"Merkezdeki bütün branşların koçlarıyla bir toplantı yapılacak, ona katılacağım."

Toplantının konusunu merak edince "Ne toplantısı bu?" dedim.

"Ya sporcu alımı gerçekleşecek ya da destek fonuyla alakalıdır. Gerçi ben yeni bir milli sporcu seçiminde öğrencilerimden birini önermek için katılacağım. Yıllardır diğer branşlardan bize sıra gelmedi."

Dedikleri ilgimi çektiğinden ona yaklaştım ve "Takımında milli yüzücü olabilecek biri mi var?" diye sordum.

"Biri değil, birileri... hepsi de çok başarılı. Önleri açılsa mükemmel işler başaracaklar ama aptal merkez yüzücülüğe hiç önem vermiyor. Yine de onlar için toplantıda bu konuyu halledeceğim. Halletmem gerekiyor. Hepsi umudunu bana bağladı, ben yapamazsam hiç kimse yapmayacak bu yüzden hayallerinden vazgeçecekler."

Sıkkınca nefes veren Taehyung arkasına yaslandı ve "Umarım her şey planladığım gibi gider. Bir sonuç alamazsam benden bir işaret bekleyen çocukların yüzüne bakamam yoksa." deyince burukça gülümseyerek masanın üstündeki elini tuttum.

color me blue • taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin