ΑΓΕΛΙΚΗ
Η Μαίρη συνοφρυώθηκε καθώς με έβλεπε να μπουκώνομαι με παγωτό Ben & Jerry με τις πιτζάμες μου και με τα μαλλιά μου δεμένα σε έναν ακατάστατο κότσο.
«Είσαι καλά;» ρώτησε.
«Σούπερ», είπα αφού κατάπια ακόμη μια μπουκιά σοκολάτας.
Αναστέναξε, αρπάζοντας το δικό της κουτάκι με παγωτό από την κατάψυξη. Κάθισε δίπλα μου, βάζοντας μια κουταλιά βανίλια στο στόμα της.
«Ρίχ΄το»
«Είμαι πολύ αγχωμένη», παραδέχτηκα. «Ο μπαμπάς μου είναι στο νοσοκομείο και θα δυσκολευτούμε να πληρώσουμε τους λογαριασμούς. Η συνέντευξή μου με την πολυεθνική δεν ξέρω αν πήγε πολύ καλά και φοβάμαι ότι τα μπέρδεψα και...» η φωνή μου έσβησε.
Στο μυαλό μου αναβόσβηνε η γελοία πρόταση του κ. Βαλλιάνου.
Αλλά δεν ήθελα να το πω στην Μαίρη.
Πως θα μπορούσα;
«Δεν τα μπέρδεψες», με διαβεβαίωσε η φίλη μου «Έσκισες, σωστά; Εσύ το είπες».
«Έτσι νόμιζα», παραδέχτηκα. «Τώρα δεν είμαι τόσο σίγουρη».
Ήταν αλήθεια. Πραγματικά νόμιζα ότι έσκισα. Η Marine Excellence ήταν μια εξαιρετική εταιρεία και ήλπιζα ότι θα μπορούσα επιτέλους να αξιοποιήσω σωστά το πτυχίο ναυπηγού από το πανεπιστήμιο της Νέας Ορλεάνης. Ο πατέρας μου είχε ξοδέψει πολλά εκατοντάδες χιλιάρικα για να με στείλει στην Αμερική να σπουδάσω. Είχα περάσει όμως τους τελευταίους μήνες δουλεύοντας με μερική απασχόληση στο ανθοπωλείο της Μαίρης.
Με άφησε μέχρι και να ζήσω μαζί της στο διαμέρισμά της.
Και ειλικρινά δεν ξέρω τι θα έκανα αν δεν την είχα γνωρίσει.
«Είσαι η ναυαγοσώστριά μου Μαρ. Αν δεν ήσουν εσύ να με άφηνες να μείνω εδώ...»
«Άσε το δράμα», είπε πριν προλάβω να την ευχαριστήσω ξανά. «Ξέρεις ότι μπορείς να μείνεις όσο θέλεις. Απλώς δεν θέλω να σε βλέπω να σπαταλάς τη ζωή σου σκουπίζοντας το πάτωμα του ανθοπωλείου μου όταν μπορείς να εργάζεσαι κάπου όπως η Marine Excellence».
Είχε δίκιο.
«Τέλος πάντων, φεύγω». Η Μαίρη σηκώθηκε, πετώντας το κουτάλι της στον νεροχύτη και το άδειο κουτάκι με το παγωτό στα σκουπίδια. Γλίστρησε στα παπούτσια της και πριν το καταλάβω, είχε φύγει.
Ήμουν μόνη ξανά.
Το μυαλό μου γύρισε πίσω στο προχθεσινό βράδυ. Ειλικρινά, νόμιζα ότι όλα ήταν ένα τρελό όνειρο. Αλλά όταν έκανα scroll στις επαφές του τηλεφώνου μου, το όνομά του ήταν ακόμα εκεί.
YOU ARE READING
A Gold Digger In Disguise
RomanceΗ ιστορία κινείται γύρω από τον δισεκατομμυριούχο playboy, Πάρη Βαλλιάνο. Ο απρόβλεπτος εργένης που χρησιμοποιεί τη δύναμή του, την περιουσία και την αναμφισβήτητα εντυπωσιακή του εμφάνιση για να αποπλανήσει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, α...