Κεφάλαιο 26

317 36 18
                                    

ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Τα μάτια μου άνοιξαν αργά, ένα κάθε φορά, και αμέσως ένιωσα έναν τρομερό πόνο στο πόδι μου. Το δεξί μου. Το χέρι μου κινήθηκε προς τον πόνο και ένιωσα κάτι υγρό. Πρέπει να είναι αίμα.

Εστίασε, έδωσα οδηγία στον εαυτό μου.

Που είσαι;

Ήταν όλα μια θολούρα. Είχα επιβιβαστεί στο τζετ με τον Πάρη. Πήγε στην κρεβατοκάμαρα με την αεροσυνοδό, και εγώ ήμουν στην καρέκλα... και μετά πέσαμε... και η πτέρυγα πήρε φωτιά...

Συνειδητοποίησα ότι το κεφάλι μου που ήταν ξαπλωμένο, κοίταζε κατευθείαν στον ουρανό.

Δεν ήμουν πια μέσα σε τίποτα. Γύρισα το κεφάλι μου στο πλάι, μετά από την άλλη πλευρά, και η όρασή μου έγινε αρκετά καθαρή.

Το τζετ ήταν ακριβώς δίπλα μου κομματιασμένο, αλλά εγώ βρισκόμουν σε μια παραλία.

«Εεεει» φώναξα, ακόμα στην ίδια θέση. Ήμουν ανάσκελα, φοβόμουν να κινηθώ λόγω του φόβου μήπως επιδεινώσω τη ζημιά. Είχα δει κάποιες σειρές στην τηλεόραση με γιατρούς κτλ.

Ήξερα ότι το σοκ είχε έναν τρόπο να κρύβει τον πόνο που νιώθεις.

Έσπρωξα τον εαυτό μου επάνω, στους αγκώνες μου, και κοίταξα ξανά γύρω μου. Δεν είδα κανέναν κοντά μου. Στην πραγματικότητα, δεν υπήρχε κανένας. Αυτό που είδα ήταν το αεροπλάνο, τερατώδες σε μέγεθος και κατάλαβα πόσο τυχερή ήμουν.

Αν είχα πέσει πέντε μέτρα πιο κοντά, θα ήμουν τώρα θαμμένη κάτω από αυτό. Αλλά με κάποιο τρόπο έπεσα από τον ουρανό έχοντας μόνο ένα πληγωμένο πόδι.

Κοίταξα κάτω στο πόδι μου, δαγκώνοντας τα χείλη μου. Δεν ήμουν καλή σε ότι αφορούσε το αίμα, αλλά ήξερα ότι θα έπρεπε να το φροντίσω μόνη μου.

Ειδικά αν ήμουν μόνη εδώ έξω.

Ήμουν πάντα εκεί για να φροντίσω τον Λουκά ή τον Ντίνο όταν ήταν άρρωστοι ή όταν έπρεπε να μεταφερθούν στα επείγοντα έπειτα από κάποιο τραυματισμό στο ποδόσφαιρο.

Είχα δει να κάνουν αρκετά ράμματα και ήξερα να ξεχωρίζω τις πληγές. Κοιτάζοντας το σκίσιμο στον μηρό μου, έμοιαζε πολύ με μια πληγή που θα χρειαζόταν ράμματα.

Προσπάθησα να ξεχάσω την ναυτία που μου προκαλούσε το αίμα και σηκώθηκα καθιστή για να εξετάσω το κόψιμο – σαν να ανήκε σε κάποιον άλλο. Έβγαλα το γιλέκο και το μακρυμάνικο μπλουζάκι μου και τύλιξα την μπλούζα γύρω από τον μηρό μου, προσπαθώντας να σταματήσω την αιμορραγία. Θα έβρισκα κάτι για να το ράψω αργότερα.

A Gold Digger In DisguiseWhere stories live. Discover now